Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pgzpb0okwt.png REGLER: De första tjugo anmälingarna antas, amälningar därefter sätts på en reservlista. Den som först blir reserv är den som först eventuellt kommer med om någon annan skulle dra sig ur. Det är fullt tillåtet att redigera sin bild en aning med färger och ljussättning, ram och text. Att däremot klippa in/ut olika föremål är inte tillåtet. Senast den 31/12- 06 (Nyår) ska bidragen inne. Samma dag hålls omröstningen och 5/1- 07 utses vinnaren. Datumen kan komma att ändras mitt i tävlingen så håll koll på förstasidan. Temat är Vinter. Inga bilder kommer att diskas på grund av felaktigt tema. Alla får tolka sina bilder som de vill, men räkna inte med många röster om du bidrar med ett fotografi på en midsommarstång. Det är fullt tillåtet att byta sin bild hur mycket man vill fram tills slutdatumet. Därefter tävlar man med den senaste inlämnade bilden. Fler regler kan komma att läggas till, håll koll på förstasidan. ANMÄLDA - (20/20) Siana Kebab Foo Tossie SiXxe Mr.Dumbom antepanteboy Tackleberry Merkky VickeX Qouad spajdermän Corleone swat AS CoLD AS iCE nor_adde Vice. aikjonas12 L_Voll Spam Snuten ... En administratör/moderator kan gärna ändra titeln till "Tävling: Vinterfotografering!" istället. Redigerad 2 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är det möjligt att byta ut sin bild? Jag kanske har en redan nu, nämligen. Men om jag får tag på syrrans kamera och lite vinterstämning, så tar jag hellre en ny bild.. Jag är med i vilket fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Count me in! Om vi får hit någon snö... Ställer samma fråga som Kebab, får man byta bild om man får tag på en bättre? Redigerad 8 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Foo vill fota och tävla Redigerad 8 december, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Kebab, självklart. Jag lade till det i reglerna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Damn, jag ville egentligen vara med . . . Får ingen snö här i Skåne förrens efter julafton tror jag... Får nog hitta på ett eller annat sätt för få min bild. Änsålänge är jag inte med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Siana, är inte Angryaxel självskriven till den här ? Eller ska halo också lägga upp en jultävling där Angryaxel är självskriven ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är också med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Siana, är inte Angryaxel självskriven till den här ? Eller ska halo också lägga upp en jultävling där Angryaxel är självskriven ? Varför är han självskriven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Varför är han självskriven? För att han vann höstfotograferingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Siana, är inte Angryaxel självskriven till den här ? Eller ska halo också lägga upp en jultävling där Angryaxel är självskriven ? Nja jag kommer inte lägga upp någon tävling nu när det redan finns, känns onödigt och fel . Så nu är det upp till Siana att bestämma om ArgaAxel är soklar eller ej . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är meed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag kan nog springa ut och ta en bild med mobilen om det blir lite mer vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Alla uppskrivna, inklusive AngryAxel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Skulle vilja anmäla mig Även om förra tävlingen inte gick så jettehpra Quickie: I trådtiteln står det Julfotografering men i Tråden står det Vinterfotografering... Vilken ska man rätta sig efter? Redigerad 8 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Solklar eller inte - Jag är gärna med i denna tävling! Redigerad 8 december, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts