aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Kanske man ska kolla. Är så jävla uttråkad och mår piss, så om man inte lyckas somna så kan man ju använda lite tid till det, fast jag är ganska skeptisk att dem kommer iväg.. Jag tror det är säkrare idag än i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Darkwolf: 02.47 skjuts han upp. Nu är det 40% chans att de blir uppskjutna inatt! http://expressen.se/index.jsp?a=785698 70 procent chans för start ståer det foer meg.! Det ändrades kl 1 tydligen, mybad Redigerad 10 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Som ett barn på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Sitter och väntar tills han ska skjutas upp nu hoppas allt går som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Gah. Vet inte om jag orkar vänta på uppskjutningen när det ändå bara är 30% chans att dom åker. *edit* Finns det någon webbtv att kolla på istället för vanliga TV:n? Redigerad 10 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gah. Vet inte om jag orkar vänta på uppskjutningen när det ändå bara är 30% chans att dom åker. Nej, det är 70% chans nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nej, det är 70% chans nu. Det där måste vara det snabbaste svaret jag någonsin har sett Hann inte ens editera in min edit på 10 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gah. Vet inte om jag orkar vänta på uppskjutningen när det ändå bara är 30% chans att dom åker. *edit* Finns det någon webbtv att kolla på istället för vanliga TV:n? http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nasa: Klart för start http://www.aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Har TVn på här, det kommer nog bli av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Houston, Discovery is ready for launch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 UP, UP AND AWAY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Fyfan, när dom två rakerterna lossna så trodde jag den explodera, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Woho, jag är vaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ett historisk ögonblick i detta nu... Ett historiskt ögonblick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ett historisk ögonblick i detta nu... Ett historiskt ögonblick. wii den åker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Oerhört fränt, och mäktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Han kom iväg ändå, 14 års väntan... Det är sen jag var 2 år gammal! Älskade "T-minus 10 seconds" delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Det såg ju ballt ut. Det är nu Christer kommer på att han glömt alla kalsonger hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts