mr_tobbe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Förstår inte riktigt grejen med att det är en svensk... So what? Men jag hoppas han kommer iväg, så denna långdragna historia får ett slut. Slöseri med pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jäh.. Ska ställa klockan på 03:00 och titta på uppskjutningen. Hoppas resan blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 HAHA, ja, det är mycket troligt. Edit: Och omöjligt, då NASA har spärrat av all flygtrafik och liknande en jäkla bit runt omkring, samt har en väldans kontroll på luften med radar och liknande. Utifall det skulle bli en terrorist attack... :/ Otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Oklart om uppskjutningen blir av idag beräknad tid. Detta pga. olika omständigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nu är det ju 60% chans att raketjäveln inte flyger upp så jag följer inte mina beräkningar på att vara vaken. Skulle blivit en sån besvikelse att sitta uppe i helt bombad och sen så visar dom ingenting. Men samtidigt så är det ju en besvikelse om de skulle visa också, då ligger ju jag och sover. Herregud. Heja Christer i alla fall. Jo, jag hörde om att det bara är 60% chans att raketen kommer iväg, men den risken är jag villig att ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Orkar inte. Jag har jäkla lucia repetition halv 9 imorron. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Skulle vilja se det men jag pallar intre. Vill hellre sova. Dessutom hade det varit surt att vakna tre för att sedsan upptäcka som SlewME säger, att det kanske blir inställt. 22-nyhterna istheshit Redigerad 7 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Sätter larmet runt 3 så får vi väl se hur det ser ut då, blir det inte så blir det inte, men man vill ju inte missa svenska historia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Förstår inte riktigt grejen med att det är en svensk... So what? Men jag hoppas han kommer iväg, så denna långdragna historia får ett slut. Slöseri med pengar... Usch för såna som dig. Hur kan man äns tänka så. När sånt här eller andra saker händer i andra länder så är folket stolta. Men alla tråkiga svenskar säger, ää spela roll om han är svensk. Det här är stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bara jag som tycker att han ser en aning gammal ut för att åka ut på en rymdfärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Count me in. Vi skriver för fan historia inatt. Precis! Skitsamma om det går dåligt på matteprovet. 03:15 ställer jag klockan på. Det måste tydligen vara bra väder på de nödlandningsplatser som finns utspridda i europa(frankrike och spanien). Får hoppas att det blir något. Annars är det bums i säng igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vilken tid är det uppskjutning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vilken tid är det uppskjutning då? Uppskjutningen beräknas äga rum 03:36 svensk tid, 21:36 lokal tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Uppskjutningen beräknas äga rum 03:36 svensk tid, 21:36 lokal tid. OK, tack. Kommer nog bli segt på jobbet i morgon bara , men säger som dom flesta andra här. "vi skriver ju för fan historia i natt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bara jag som tycker att han ser en aning gammal ut för att åka ut på en rymdfärd? Mjo... han är ju 55 nånting har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Han är faktist inte första svensken i rymden. Dock första svenska civilingenjören. (källa är Ny Teknik. Kan coopa vad som står om ni vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bara jag som tycker att han ser en aning gammal ut för att åka ut på en rymdfärd? Han har ju övat för det här hela livet! Näni, jag kollar i efterhand istället. Jag orkar inte vara dötrött imorgon bara för att se en raket puffra upp - jag kollar på Youtube imorgon istället (om det blir av). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Kommer låta TVn stå på den kanalen så ser jag det kanske...om jag inte sover. Jag bryr mig egentligen inte ett sit om det här, oj han är svensk...tjoho good for him. *snarkar djupt* Edit: en admin och en mod har skrivit i den nu men...Musik, Film & Grafik? är den inte lite fel? Redigerad 7 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag orkar inte ens tänka på om denna ligger fel. Nu får den ligga här sålänge för jag gider icke att göra nåd åt det hela. Nu ska jag avnjuta mina coronas och mina sourcream och precis bara vänta på raketen. Just, jag är ledig imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Mjeeep öppna i WMP eller VLC eller vad fan ni nu vill använda http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts