gta_player Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Byta foto? Jag gillar den! Ja, jag tycker att du ska byta bild, den nya var väldigt fin , detta kommer som sagt att bli en bra tävling med många fina bidrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Byta foto? Jag gillar den! Aa, den nya var bättre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Okej Merkky, har lagt in den nya bilden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Okej Merkky, har lagt in den nya bilden nu. Tank yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tank yo. Yo welcam biatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Liten update: Ta sista inlämningstiden med en nypa salt. Jag är osäker på om jag kommer att ha möjlighet att gå in här och stoppa inlämningen. Någon gång under eftermiddagen på julafton kommer den att stoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Tror jag drar mig ur, det är ju inget skoj när man inte vet vad man ska ta kort på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Shit. Ledsen men jag kan inte vara med, Glömde helt bort att jag skulle fira jul hos min pappa. Och här har jag inte San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Okej, har strykt er två nu, tråkigt att ni inte kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Kunde nästan tänka mig att vissa personer skulle hoppa av nu vid juletider... Mycket annat att tänka på också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hej, måste nog för varna för en avhoppning, har jag inte postat en bild i kväll sp ör det för att jag inte kan var med, hinner inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Mitt bidrag http://img151.imageshack.us/img151/1514/gallery154mj2.jpg Redigerad 24 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Mitt bidrag ]http://img301.imageshack.us/img301/9612/gallery97rc6.jpg Vafan!? Vilken kontigt ljus. Ser ut som VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vafan!? Vilken kontigt ljus. Ser ut som VC. Tagen på morgonen nordväst om bron från en båt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Tagen på morgonen nordväst om bron från en båt... Jo, jag förstår det men färgen på vattnet liknar inte SA's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jo, jag förstår det men färgen på vattnet liknar inte SA's. Konstigt...jag tror inte jag installerat någon mod, bara hastighetsmoddat min NRG... och Hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Vågar du sätta emot? Såhär ser ett orginal ut (eller så ska din bild ha en UNDERBAR ljussättning) jag försökte härma dig så mycket jag kunde. http://img99.imageshack.us/img99/5776/gallery236ft5.th.jpg E: ser att min bild är tagen mycket längre bakifrån (därför det fula "skiktet" på första pelaren) Redigerad 24 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Här kommer min bild, om ni vill ha en annan får ni säga till illa kvickt, han stänger ju inlämningen 14.50! Skymning över Los Santos motorväg med omnejd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Vågar du sätta emot? Såhär ser ett orginal ut (eller så ska din bild ha en UNDERBAR ljussättning) jag försökte härma dig så mycket jag kunde. http://img99.imageshack.us/img99/5776/gallery236ft5.th.jpg E: ser att min bild är tagen mycket längre bakifrån (därför det fula "skiktet" på första pelaren) ok...ska kolla igen mitt San andreas filer, kanske har jag inte orginal particle.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Här kommer min bild, om ni vill ha en annan får ni säga till illa kvickt, han stänger ju inlämningen 14.50! Skymning över Los Santos motorväg med omnejd Ha den du! (riktigt fin) edit: didn't i told you that sniper? Redigerad 24 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts