RavenE Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Lägger upp din bild här på forumet, så jag kan länka till den Orkar inte imageshack, så segt Redigerad 12 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tog denna bild när jag var ute och gled med bilen. Så den tar jag! http://img452.imageshack.us/img452/8016/gtasa2006121200030518am7.jpg Mmmm.... mycket fin bild. Det värkar bli en bra tävling detta många fina bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Rösta inte på mig! Jag är inte värd det, min bild är så ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Förresten, det var inget. Jag som är trött och inte kan tänka Redigerad 13 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Rösta inte på mig! Jag är inte värd det, min bild är så ful. Lite komisk om man tänkaer på alla som glömmer ljusen på över natten Redigerad 13 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Rösta inte på mig! Jag är inte värd det, min bild är så ful. Tyckte den va mysig Edit: Råka quota den myysiga bilden Redigerad 13 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Lite komisk om man tänkaer på alla som glömmer ljusen på över natten Jasså, jo. Jag hade inte rört dom där bilarna innan. Lite skrämmande att deras lysen var på. Tyckte den va mysig Edit: Råka quota den myysiga bilden Ja lite kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Adda mig i tävlingen, lägger upp bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Bumpar tråden och passar på att säga detta: Inlämningstiden har ändrats. Nu kommer insamlingen av bilder att ske någon gång under julafton, och inte kl 23.59. Omröstningen börjar samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Bumpar tråden och passar på att säga detta: Inlämningstiden har ändrats. Nu kommer insamlingen av bilder att ske någon gång under julafton, och inte kl 23.59. Omröstningen börjar samma dag. Ett tips är att samla in innan klockan tre. För tre är det Kalle Anka. Och efter det är det bara äta äta snacka snacka öppna öppna. Enligt mina erfarenheter. Så folk skulle nog bli glada om dem samlades in innan det. Och pollen läggs upp 12:00 på juldagen. Om du nu är vaken då efter julaftons festligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ett tips är att samla in innan klockan tre. För tre är det Kalle Anka. Och efter det är det bara äta äta snacka snacka öppna öppna. Enligt mina erfarenheter. Så folk skulle nog bli glada om dem samlades in innan det. Och pollen läggs upp 12:00 på juldagen. Om du nu är vaken då efter julaftons festligheter. Det var en bra tidsplan! Klistrar in den direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Det var en bra tidsplan! Klistrar in den direkt! Tummenupp. Längtar till Kalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Menar ni att ni tänker sitta vid datorn på julafton? Redigerad 18 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Menar ni att ni tänker sitta vid datorn på julafton? Ja, lite sitter man ju alltid. Lite på morgonen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Kom nyss ihåg att jag anmält mig hit, ar tvnugen att kolla lite . Ska försöka fixa imorron... Om jag komer ihåg det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Hoppas alla andra också kommer ihåg tävlingen. Redigerad 18 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Menar ni att ni tänker sitta vid datorn på julafton? Maaaybe, min familj är lite speciell. Ska vara hemma hos pappa på natten, han lär vara packad. Och min lillebror ska sova hos grannen. Jag lär väl sitta och snuppa HB i ensamheten framför datorn. I den här tråden ofcourse! Redigerad 19 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Maaaybe, min familj är lite speciell. Ska vara hemma hos pappa på natten, han lär vara packad. Och min lillebror ska sova hos grannen. Jag lär väl sitta och snuppa HB i ensamheten framför datorn. I den här tråden ofcourse! Stackare. Ska du prompt vara ensam ska du lägga ner spriten och titta på teve istället, de visar alltid en massa program på julafton som man egentligen sett förr, men de ska ses av ren tradition. Hsh ska du inte sitta ensam med en spritflaska framför datorn, det kan inte bli nån rolig julafton. Gör vad som helst utom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Stackare. Ska du prompt vara ensam ska du lägga ner spriten och titta på teve istället, de visar alltid en massa program på julafton som man egentligen sett förr, men de ska ses av ren tradition. Hsh ska du inte sitta ensam med en spritflaska framför datorn, det kan inte bli nån rolig julafton. Gör vad som helst utom det. Ah, men det blir ju på natten isf! Syskon lär väl vara där till runt 11. Så.. Kan sitta vid datorn istället! Ot: Ska ta en ny bild, blir att kämpa med det på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Byta foto? Jag gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts