Jump to content

Screenshot-tävling!

RavenE
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bumpar tråden och passar på att säga detta:

Inlämningstiden har ändrats. Nu kommer insamlingen av bilder att ske någon gång under julafton, och inte kl 23.59.

Omröstningen börjar samma dag.

Ett tips är att samla in innan klockan tre. För tre är det Kalle Anka. Och efter det är det bara äta äta snacka snacka öppna öppna. Enligt mina erfarenheter. Så folk skulle nog bli glada om dem samlades in innan det. Och pollen läggs upp 12:00 på juldagen. Om du nu är vaken då efter julaftons festligheter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips är att samla in innan klockan tre. För tre är det Kalle Anka. Och efter det är det bara äta äta snacka snacka öppna öppna. Enligt mina erfarenheter. Så folk skulle nog bli glada om dem samlades in innan det. Och pollen läggs upp 12:00 på juldagen. Om du nu är vaken då efter julaftons festligheter. :D

Det var en bra tidsplan! Klistrar in den direkt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar ni att ni tänker sitta vid datorn på julafton? :wub:

Maaaybe, min familj är lite speciell. Ska vara hemma hos pappa på natten, han lär vara packad. Och min lillebror ska sova hos grannen. Jag lär väl sitta och snuppa HB i ensamheten framför datorn. I den här tråden ofcourse! :wub:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maaaybe, min familj är lite speciell. Ska vara hemma hos pappa på natten, han lär vara packad. Och min lillebror ska sova hos grannen. Jag lär väl sitta och snuppa HB i ensamheten framför datorn. I den här tråden ofcourse! ^_^

Stackare. Ska du prompt vara ensam ska du lägga ner spriten och titta på teve istället, de visar alltid en massa program på julafton som man egentligen sett förr, men de ska ses av ren tradition. :wub: Hsh ska du inte sitta ensam med en spritflaska framför datorn, det kan inte bli nån rolig julafton. Gör vad som helst utom det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackare. Ska du prompt vara ensam ska du lägga ner spriten och titta på teve istället, de visar alltid en massa program på julafton som man egentligen sett förr, men de ska ses av ren tradition. :wub: Hsh ska du inte sitta ensam med en spritflaska framför datorn, det kan inte bli nån rolig julafton. Gör vad som helst utom det. ^_^

Ah, men det blir ju på natten isf! :P Syskon lär väl vara där till runt 11. Så.. Kan sitta vid datorn istället! :wub:

Ot: Ska ta en ny bild, blir att kämpa med det på torsdag! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor