Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag kör med den här som ni säkert redan har sett. Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag kör med den här som ni säkert redan har sett. Klick! Nej du, försök inte! Det står sidan kan inte visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Tur att jag hann spara hans bild innan, här är nor_adde's bidrag: Men nu verkar det som att länken fungerar? Redigerad 8 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Får jag ställa en snabb fråga? Varför får inte 10x Draw Distance modden vara med den hära ggn? Inte för att det spelar nån större roll, utan bara.. Funderade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Har inget direkt argument mot det, tycker bara att alla bilderna ska vara som dom är från grunden, alltså inga mods alls. Redigerad 9 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har inget direkt argument mot det, tycker bara att alla bilderna ska vara som dom är från grunden, alltså inga mods alls. Ah, okej. Det blir bra i vilket fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det kan bero på att 1. Folk har SA-versioner som inte går att modda 2. Folk kanske inte hittar/lyckas installera modden 3. Man inte ska behöva modda för att ha en rättvis chans i tävlingen. Det var de argument jag och RavenE kom fram till vid diskussion av regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det kan bero på att 1. Folk har SA-versioner som inte går att modda 2. Folk kanske inte hittar/lyckas installera modden 3. Man inte ska behöva modda för att ha en rättvis chans i tävlingen. Det var de argument jag och RavenE kom fram till vid diskussion av regler. Okeej! Ni har så rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Inget photoshop va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nope. Ska PMa Raven om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Tack för att du märkte det godfather. Och tack Henkibojj för vidarebefodring! Ska editera in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Sign me in Redigerad 11 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 "Hej hej!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 JA! Äntligen någon som postar något annat än landskapsbilder! Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Får dessvärre bli en bild jag tidigare postat p g a att mitt San Andreas inte vill sammarbeta med mig längre Redigerad 11 december, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Sådär, har lagt till de nya anmälda och de som lagt upp bilder. Finns bara 5 plaster kvar nu, så vill ni vara med, anmäl er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Får dessvärre bli en bild jag tidigare postat p g a att mitt San Andreas inte vill sammarbeta med mig längre Ville bara säga de, den va riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ville bara säga de, den va riktigt nice! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tog denna bild när jag var ute och gled med bilen. Så den tar jag! http://img452.imageshack.us/img452/8016/gtasa2006121200030518am7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts