RavenE Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) San Andreas Screenshot-tävling! Nu är det dags för en tävling! Inlämning av bilder pågår till 14.50 på Julafton (24/12). (15.00 är det Kalle Anka, vill ha lite tid emellan. ) Omröstningen läggs upp ungefär 12.00 på juldagen. Motivet är valfritt, ni får alltså ta screenshot på vad ni vill! En bil, brand, vacker solnedgång. You name it! De första tjugo anmälingarna antas, amälningar därefter sätts på en reservlista. Den som först blir reserv är den som först eventuellt kommer med om någon annan skulle dra sig ur. Regler: En bild per deltagare. Bilden måste vara tagen av dig själv. Inga synliga mods. Detta innebär att ingen mod får synas på bilden. Detta inkluderar Draw Distance-mods. Ingen redigering av bilden. Namn på bilden är tillåtet, men ingen redigering av miljö etc. Fler regler kan komma att läggas till, håll koll på förstasidan. Alltså: Från och med nu kan ni lämna in screenshots som ni vill tävla med. Anmälda: 17/20 1. chucky.swe - Bild 2. Merkky - Bild 3. Xemtoth - Bild 4. Master_812 - Bild 5. Henkibojj - Bild 6. nor_adde - Bild 7. Officer_Hernandez - Bild 8. Godfather - Ingen bild än. 9. VaXXoR - Bild 10. Chilli_13 - Ingen bild än. 11. gta_player - Bild 12. VickeX - Bild 13. Kebab - Ingen bild än. 14. kobbe - Bild 15. 50 cent - Bild 16. Boomer - Bild 17. Sniper - Bild Jag har alla bilder sparade, så om någon länk slutar fungera så lägger jag upp en ny på någon annan sida. Tack till Henkibojj för hjälp med regler. Redigerad 24 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ska det vara något speciellt motiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Gaah, typiskt mig att glömma något sådant. Nej, det behöver inte vara något speciellt motiv. Tänkte att den här tävlingen skall vara fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 http://img127.imageshack.us/img127/7315/gallery200xr3.th.jpg Hittade ingen annan.. Tjosan hoppsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Anmäler mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Anmäler mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Just ja, eftersom det bara finns plats för 20st tävlande i en poll, så skriver jag upp en lista vilka som är anmälda. Anmäler ni er då det är över 20st står ni på en reservlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Anmäler mig Här kommer min bild Redigerad 7 december, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Jag lägger upp den hära! Edit, damn Master_812. Den var snygg. Nu måste jag ju knäppa en ny!! Redigerad 7 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Paxar en plats i pollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hell I'm in! Bild kommer troligen imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag anmäler mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag är med. Spara em pollplats till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Få... få... får ja... jaag vara meed ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Reservera en plats åt mig, kanske kommer med en screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag anmäler mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Skriv upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Oj, här springer pollplatserna iväg, minsann. Skriv upp mich! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Oj, kul att det blev så populärt! Endast 7 platser kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ja är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts