RavenE Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Näsflöjt! Det nya instrumentet från SNOR (Sveriges Näsflöjts Orkester). Någon som har en sådan eller provat? Jag fick min igår och det går hyfsat bra att spela. Det är ungefär som att vissla, fast med näsan och munnen istället för med endast munnen. Sveriges Näsflöjts Orkester. Där kan ni läsa om det mesta som har med Näsflöjten att göra. Ni kan även lyssna på folk som spelar kända låtar med den. Boten anna, family guy introt, Y.M.C.A och många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Hur mycket kostar det att köpa en? Hopp. 10 kronor..Håller på att regga. Redigerad 7 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Okej.. Coolt.. Spelar du näsfläjt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Woho! Nu har jag beställt,kommer om 7-10 dagar (tror jag) då jävlar blir det till att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Okej.. Coolt.. Spelar du näsfläjt själv? Nja, mest på skoj. Fick den som sagt igår, så det har inte blivit så mycket. Woho! Nu har jag beställt,kommer om 7-10 dagar (tror jag) då jävlar blir det till att spela! Observera: Det kan ta några dagar extra, tror jag beställde min för 2 veckor sen, så var beredd på liknande tid. Men det är troligtvis olika från kund till kund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) *Reggar* Reggat och klart:) den kommer om ca 7 dagar Redigerad 8 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Lägg in klipp då ni själva spelar sen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Låter hyffsat kul, kanske man skulle regga och skaffa näsflöjt till hela familjen och lite till , Årets julklapp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Min kompis har en, askul att spela på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ska regga mig imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Reggad och klar! Den kommer om runt 2 veckor.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AS CoLD AS iCE Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nja, mest på skoj. Fick den som sagt igår, så det har inte blivit så mycket. Observera: Det kan ta några dagar extra, tror jag beställde min för 2 veckor sen, så var beredd på liknande tid. Men det är troligtvis olika från kund till kund. jag har beställt en för ganska länge sen men det har inte kommit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 jag har beställt en för ganska länge sen men det har inte kommit än *Of-topic* Välkommen till forumet Om ingen vet så är jag kompis med den här killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 *Of-topic* Välkommen till forumet Om ingen vet så är jag kompis med den här killen Ohh.. everybody cares.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) *Of-topic* Välkommen till forumet Om ingen vet så är jag kompis med den här killen Det syns näs(t)an. Redigerad 9 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Det syns näs(t)an. Där försökte du få till det lika bra som SlewME, visst? Så lyckat blev det inte.. EDIT: Har beställt en jag med. Redigerad 9 december, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Där försökte du få till det lika bra som SlewME, visst? Så lyckat blev det inte.. EDIT: Har beställt en jag med. Jag vet att det inte var lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ohh.. everybody cares.. Men håll käften om du inte har något vettigt att säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Trodde skiten var ett skämt. Kanske att man köper en någon gång. TÄnk om det kommer snor i den då? Då spelar den falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Trodde skiten var ett skämt. Kanske att man köper en någon gång. TÄnk om det kommer snor i den då? Då spelar den falskt Det lär ju flyga ut rätt fort.. Brrr, var det verkligen jag som sa det där? Redigerad 9 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts