Arman Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 (redigerad) Patriot - Hummer H1 Kuruma - Chrysler LX Sentinel/Mafia - BMW M5 Blista - Chrysler Voyager Police/Taxi - Ford Crown Victoria Landstalker - BMW X5 Linerunner - Kenworth Interstate 5 Cheetah - Ferrari F5 Yakuza/Stinger - Porsche 911 Manana - Chevrolet Caprice/Volvo 740 Rumpo - Dodge RAM Rhino - N/A TrashMaster - Volvo L11 Special Stallion - Pontiac GTO Coach - MAN Eskobâr Coach BF Injection - VW Beach Buggy Cabbie - BTW Yellow Cab Mr. Whopee - Ford Transit Candyman Ices Bobcat - Dodge RAM Pickup V Yankee - Cont International GM Truck Toyz - Nikko High Octane Buggy Refeer - Chevrolet Starcraft Islander Yamaha tillägger mer bilar och bilder snart! http://www.grandtheftauto-3.cjb.net jayleno88@hotmail.com arman Redigerad 14 februari, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Landstalker är en LandRover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Landstalker är en LandRover Ojdå...det har du säkert rätt i men BMW:n liknar den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Ojdå...det har du säkert rätt i men BMW:n liknar den iallafall BMw:n har rundare former än Landstalker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Pyttsan att taxin och polis bilen e ford crown victoria !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 (redigerad) Är inte Cheetah en Lamborhini Diablo eller en Lamborghini Countach och jag tror inte att Yakuza/Stinger är en Porsche 911... Sen är Manana en liten bil i gta3 o de är inte Chevrolet Caprice och Volvo 740. Redigerad 12 februari, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Är inte Cheetah en Lamborhini Diablo eller en Lamborghini Countach och jag tror inte att Yakuza/Stinger är en Porsche 911... Sen är Manana en liten bil i gta3 o de är inte Chevrolet Caprice och Volvo 740. va...är Manana en liten bil i gta3....det visste jag inte...jag trodde det var en bil i Need For Speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Är inte Cheetah en Lamborhini Diablo eller en Lamborghini Countach och jag tror inte att Yakuza/Stinger är en Porsche 911... Sen är Manana en liten bil i gta3 o de är inte Chevrolet Caprice och Volvo 740. klagas klagas... Hur fan får du Cheetah till en lamborghini?.. du lär inte veta så mycket om bilar... Manana ser ut som en blandning av volvo 740 och 440... Bra jobb arman!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Är inte Cheetah en Lamborhini Diablo eller en Lamborghini Countach och jag tror inte att Yakuza/Stinger är en Porsche 911... Sen är Manana en liten bil i gta3 o de är inte Chevrolet Caprice och Volvo 740. Stinger / Yakuza Stinger = Porsche Boxster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 klagas klagas... Hur fan får du Cheetah till en lamborghini?.. du lär inte veta så mycket om bilar... Manana ser ut som en blandning av volvo 740 och 440... Bra jobb arman!!!!!!!!! jag kan nog mkt mer om bilar än dig, de é en sak som é säker men jag é inte säker på att Cheetah é en Lamborghini, de har jag sett i flera pc tidningar o på internet och se på Manana, de é en liten bil och volvo 740 é inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 klagas klagas... Hur fan får du Cheetah till en lamborghini?.. du lär inte veta så mycket om bilar... Manana ser ut som en blandning av volvo 740 och 440... Bra jobb arman!!!!!!!!! exakt...varför ska ni klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 varför ska man inte klaga när de é fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 varför ska man inte klaga när de é fel vadå fel...gör en egen sån här topic då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 vadå fel...gör en egen sån här topic då! varför skulle jag de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 varför skulle jag de?? Du säger ju att jag gör fel... Då kan väl du göra en topic om det här så får vi se vilka som klagar...om du inte kan så ska du väl inte snacka massa skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag tänker inte göra nån ny topic för de é onödigt för jag tycker bara att de é tre bilar som é "fel". Mananan liknar inte en 740 eller en Caprice o de ser man på storleken. Om Cheetah såg jag i en PC-tidning att dom tagit den från en Lamborghini, själv vet jag inte säkert. Yakuza/Stinger har dom inte tagit från en Porsche 911, de kan va från en Porsche Boxer som DeLtanaToR sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Är inte Cheetah en Lamborhini Diablo eller en Lamborghini Countach och jag tror inte att Yakuza/Stinger är en Porsche 911... Sen är Manana en liten bil i gta3 o de är inte Chevrolet Caprice och Volvo 740. Infernusen är en Lamborghini Diablo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Ganska lik Infernus: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Ganska lik Infernus: mm den liknar en infernus men cheetahn liknar ingen diablo utan en ferrari för att det ser man där bak på cheetahn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Man kan aldrig göra alla nöjda.. så är det. Jag tycker det är bra jobbat Arman *eloge* Ok, Mananan är inte så lättplacerad, men volvon är inte så långt bort.. jag har inget bättre förslag ialfall. Blir spännande att se vad du hittar på med resten av bilarna nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts