fido vercetti Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag söker namnet på en låt från Wave103, som går typ såhär "Alwas belive in your sole(?) Vet nån vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Google har svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hähä, inget klår A Flock of Seagulls. Jag har för övrigt låten på burken och om du är intresserad så kan du kontakta mig via Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 You are GOLD henkibojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hähä, inget klår A Flock of Seagulls. Jag har för övrigt låten på burken och om du är intresserad så kan du kontakta mig via Messenger. And i rään, i rään så faar awääj! Du har rätt, de är i en klass för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wacke Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 And i rään, i rään så faar awääj! Du har rätt, de är i en klass för sig. Jag är egentligen en hårdrockare & därmed trogen lyssnare av VROCK, men jag gillar även lite annat, bara det är från 80-talet & A Flock Of Seagulls & flera andra låtar på Wave103 är suveräna men inget klår "Sunglasses At Night" med Corey Hart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag är egentligen en hårdrockare & därmed trogen lyssnare av VROCK, men jag gillar även lite annat, bara det är från 80-talet & A Flock Of Seagulls & flera andra låtar på Wave103 är suveräna men inget klår "Sunglasses At Night" med Corey Hart! Trevligt trevligt, men du! Nästa gång, undvik att bumpa trådar som inte är aktuella. Det var trots allt i december förra året som det senaste skrevs, och du bidrog ärligt talat inte med något viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts