Jacker Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag har haft Far Cry nästan sedan det släpptes, och ännu inte klarat det. Har körit fast på Catcombs- banan och är inte motiverad att spela vidare, har hunnit tröttnat på spelet. Men jag vill se slutet - och tänkte då spela dit med fusk. Men inget av de fusk jag har hittat har fungerat. Så jag undrar - hur fuskar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag har haft Far Cry nästan sedan det släpptes, och ännu inte klarat det. Har körit fast på Catcombs- banan och är inte motiverad att spela vidare, har hunnit tröttnat på spelet. Men jag vill se slutet - och tänkte då spela dit med fusk. Men inget av de fusk jag har hittat har fungerat. Så jag undrar - hur fuskar man? www.cheatplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har provat dem därifråm, och flera andra sajter. Sa att inget av de fusk jag provat fungerat, men jag var inte så tydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har provat dem därifråm, och flera andra sajter. Sa att inget av de fusk jag provat fungerat, men jag var inte så tydlig. Haha, nej. Inte kunde jag veta att du kände till den sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag vet inte vilka sidor du har kollat på mig Gamesfaqs är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag har haft Far Cry nästan sedan det släpptes, och ännu inte klarat det. Har körit fast på Catcombs- banan och är inte motiverad att spela vidare, har hunnit tröttnat på spelet. Men jag vill se slutet - och tänkte då spela dit med fusk. Men inget av de fusk jag har hittat har fungerat. Så jag undrar - hur fuskar man? Hade ett fusk till xbox där man fick alla banor, borde väll finnas till PC med. EDIT: http://www.gamespot.com/pc/action/farcry/hints.html Vet bara inte vilken sista banan är, jag tror att det är volcano, har kört detta spel på data hos en kompis. EDIT 2: Hittade mer http://www.edgecheats.com/cheats/3641.html Redigerad 6 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ladda ner en trainer istället Fusken funkade inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) www.happysurfer.com helt klart den bästa fusksidan edit: efter att man har blockat allt skit med adblock dvs Redigerad 7 december, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts