RadiuZ Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Rocky Balboa är den senaste, och trodligtvis sista, delen i Rocky-serien. Sylvester Stallone är tillbaks för att ännu en gång ge sig in i ringen. Precis som sist handlar mycket om att Rocky börjar bli gammal och måste bevisa att han fortfarande "has it". Rocky Balboa (Sylvester Stallone) has now been retired for some time, but hard-up for money, he decides to step back into the ring against a few small-time boxers. Everything changes, though, when Rocky is offered the opportunity to step in with the reigning Heavyweight Champion, Mason "The Line" Dixon. Does Rocky still have what it takes to make another Championship comeback?? IMDb Trailer Nå, vad tror ni? Personligen tror jag det blir en B-film, men ändå sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 I USA hyllas den som den bästa sedan originalet. Handlingen verkar vara exakt som femman, hmm? Ska jag se den? Ja. Rocky är trots allt en bra radda popcornfilmer. Dock vore det intressantare om gamle Sly fick arslet ur vagnen och gjorde Rambo IV, YEAH. (Alla vet vi ju förresten att fyran är absolut bäst och mäktigast - filmen som bekämpade kommunismen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tror den här filmen kommer vara en skam för dom 5 Rocky filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har aldrig sett Rocky V av någon anledning, ska nog ta och göra det. Rocky filmerna är ju faktiskt riktigt bra filmer Och när vi nu pratar om Sylvester Stallone så är han tydligen igång och gör en fjärde Rambo-film! IMDB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tror som "Radiuz" att det kommer bli en b-film men trots allt sevärd. Alla har väldigt stora förväntningar men tror inte att filmen kommer leva upp till alla sina förväntningar men Rocky är Rocky och om man sett de 5 förra då är det väl ändå ett måste att se 6:an också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Dock vore det intressantare om gamle Sly fick arslet ur vagnen och gjorde Rambo IV, YEAH. Rawr.... Och till er alla som säger att det är en b-film, det fattar jag inte riktigt. För den har inte låg budget. -.- Redigerad 6 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tror tyvärr att detta blir en flopp precis som 5:an, men självklart ska man se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Inte sett 5:an...får la göra det snart kanske...gillar rocky filmerna Ska se den här nya också när den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Får väl se om jag ska se denna film eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (Alla vet vi ju förresten att fyran är absolut bäst och mäktigast - filmen som bekämpade kommunismen.) Och så är allas vår Dolph med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har bara sett hela 4:an, och snuttar av resten. Och den var ruggigt bra, älskade den. Så nog kommer jag se även denna film allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Klart jag kommer se filmen, men Sylverster Stallone börjar väl bli lite gammal för att boxas, eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag tror att den inte kommer bli lika bra som dom andra, men... Det är ju Rocky, och har man sett dom andra, ska man se den hära.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Den kommer säkert inte bli nå bra alls. Men eftersom det är en Rockyfilm så måste den ju ändå ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts