Karatemorfar Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Slå till med riktigt suparparty.. Ska inhandla fin-öl och sprit i massor. Inget jag brukar göra, utan det brukar vara ful-öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ingen här över 18 som planerar resa till Stockholm över nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Slå till med riktigt suparparty.. Ska inhandla fin-öl och sprit i massor. Inget jag brukar göra, utan det brukar vara ful-öl Finöl är det som gäller alla gånger. Sen jag fyllde systembolag har jag inte druckit fulöl en enda gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nyårsafton är s.g.s. enda kvällen på året yours truly dricker mer "saft" än vad som anstår en gentleman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Finöl är det som gäller alla gånger. Sen jag fyllde systembolag har jag inte druckit fulöl en enda gång Underbart. Totalt underbart. Får se, i Fredags tömde iaf jag och en polare en lite sourz + en varsin halva bacardi apple.. Och det var riktigt fint, så kanske det lutar åt samma håll. Dock finöl till maten... Och nån turkiskpeppar snaps får det bli också. Ojoj vad man drömmer sig bort här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Underbart. Totalt underbart. Får se, i Fredags tömde iaf jag och en polare en lite sourz + en varsin halva bacardi apple.. Och det var riktigt fint, så kanske det lutar åt samma håll. Dock finöl till maten... Och nån turkiskpeppar snaps får det bli också. Ojoj vad man drömmer sig bort här nu. Senaste fyllan blev det en halv 35a turkiskpeppar och ett stort gäng Miller, Corona, Bud och en och annan Leffe Fan att nyårsfirandet drogs upp. Får ju ångest redan. Kan aldrig bestämma mig för vart jag ska. Likadant varje år att det slutar med att man bestämmer sig kvällen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Senaste fyllan blev det en halv 35a turkiskpeppar och ett stort gäng Miller, Corona, Bud och en och annan Leffe Fan att nyårsfirandet drogs upp. Får ju ångest redan. Kan aldrig bestämma mig för vart jag ska. Likadant varje år att det slutar med att man bestämmer sig kvällen innan. Haha sorry.. Men du ska fan träffa mig iaf. Ofta jag är i Kalmar. Ungefär lika ofta som du handlar mat på sibylla grillen ute på Ättekulla i Helsingborg. Ungefär. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bara jag som ska vara nykter? Ska fira med familjen och så, som varenda nyårsafton. Men först och främst vill jag att julen ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vet inte vad jag skall göra. Har inget planerat. Någon fest tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Whiskey, fucking love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Inget planerat. Dock finns 3 alternativ: 1. fira hemma med Familj/Vänner (eftersom jag inte ser dem så ofta). 2. åka till stan och fira med gamla NV klassen. 3. eventuellt åka till värmland och träffa frumtimmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Nej, om jag dricker kommer jag inte smälla några raketer. Du kommer nog på andra tankar när du är sådär lagom smådragen. ---- Offtopic här, men är det bara jag som väldigt gärna skulle vilja ha den här smileyn som original-smiley? ----> Den är ju så användbar. Redigerad 6 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ska nog åka utomlands, vet ännu inte vart men de blir nog Norge, Finland eller Estland. Oavsett vart jag åkar ska jag ha riktigt trevligt, kanske supa lite men om jag har med tjejen blir det nog inge sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Du kommer nog på andra tankar när du är sådär lagom smådragen. Pah, nej. Jag vet precis hur mycket jag kan dricka innan jag blir heldragen och jobbig för alla andra runt omkring. Sen finns där alltid folk som är nyktra, och eftersom dom är mina vänner så även om jag vill smälla raketer när jag druckit kommer dom stoppa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Det brukar alltid vara (typ) släktkalas hos mig, så man får stanna hemma. Ska försöka slippa undan i år, så jag kan röja stan. Redigerad 6 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Blir nog öl och rakaparat Ja jag har lovat att jag ska klippa mig på nyår, man får väl se hur det går när den som klipper är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det brukar alltid vara (typ) släcktkalas hos mig, så man får stanna hemma. Ska försöka slippa undan i år, så jag kan röja stan. Blir det inte tråkig när det är helt mörkt? OnT: Vankas lite fest här och där, kan väl hända att jag hänger med några kompisar+2 assköna Trinidad Tobago-snubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Blir det inte tråkig när det är helt mörkt? OnT: Vankas lite fest här och där, kan väl hända att jag hänger med några kompisar+2 assköna Trinidad Tobago-snubbar. Jo, men vi har massa ficklampor hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Party för min del, en sjua kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Dricka bort alla mina bekymmer och kanske ha trevligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts