T-Bone Mendez Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hejsan alla gtasajten medlemmar. Är det någon anna som följde Oz när den gick. Både TV3 och ZTV sände alla 6 säsonger flera gånger. Senast det sändes va i Mars 2006. Det är en underbar fängelseserie som handlar om fångarnas liv. Det fanns många bra karaktärer. Mina favoriter är Adebisi, Alvarez, Pancamo och Kenmin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kan du inte slösa mer plats på bilduppladdningen, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kan du inte slösa mer plats på bilduppladdningen, snälla! Sänk maxgränsen? ...och ja, Oz är ruskigt bra. Synd att det gick på sådan kass sändningstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Sänk maxgränsen? ...och ja, Oz är ruskigt bra. Synd att det gick på sådan kass sändningstid. Ser jag ut som Rootadmin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kan du inte slösa mer plats på bilduppladdningen, snälla! Hur menar du? Det stog inte på fullt när jag la upp dom så det är nog ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Underbar serie. Såg den när den gick i somras, men jag missade alla andra avsnitt=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bra serie. Brukade kolla på den på nätterna när jag inte hade något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kollade varje dag förra sommaren klockan 3 på natten. Helt klart den bästa serien jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 OK, serie. Lite jobbig att titta på ibland. Men jag föredrar Kvinnofängelset. Jag fick precis de första 32 avsnitten av KF hem i brevlådan. Jag prenumerar på serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Ser jag ut som Rootadmin? Ditt problem? Har alla avsnitt av "Oz" och det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Ditt problem? Har alla avsnitt av "Oz" och det äger! Hej Arman, du skrev att du hade alla. Har du beställt från USA då? Jag läste att säsong 6 kom ut i höstas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Kollade på den här serien typ... förra sommaren eller något. Minns att jag hade Viasat på mitt rum då iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag vill att det ska börja igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Såg en del avsnitt, men kass sändningstid indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Säsong 1 släppts snart i Skandinavisk version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fick säsong 1 hemskickad tidigare i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fick säsong 1 hemskickad tidigare i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts