Jump to content

Get high on sound.

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska prova på detta :P

Hoppas bara jag slipper några bieffekter :)

Har även hört om ett ljud som gör att man bajsar på sig :) Undrar om det funkar :)

The Brown Note - det är en myt, som troligen är falsk. Däremot var det en del bastoner på DreamHack som fick den nedre delen av magen att vibrera jävligt mycket - men ett sådant ljud skulle ändå aldrig dina hörlurar kunna producera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Brown Note - det är en myt, som troligen är falsk. Däremot var det en del bastoner på DreamHack som fick den nedre delen av magen att vibrera jävligt mycket - men ett sådant ljud skulle ändå aldrig dina hörlurar kunna producera.

Näe, det förstår jag :)

Det var me på ett Brainiac-program förut iaf, kommer inte ihåg hur det gick dock. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det är en myt. Ljudets frekvens är samma som tarmarna "arbetar", då ska man tydligen kunna skit ner sig. Dock myt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var ju någonting som var relativt omöjligt att inte pröva på. Jag är alltid intresserad av ett förändrat psyke, och hur man kan påverka det.

Jag drog ner programmet, körde igång "the awakend mind" och satte på mig mina uber-ljudisolerande-800kronors-hörlurar.

I några sekunder satt jag och analyserade ljudet, och sedan kollade jag in i mitt vardagsrum. Och ja, tamigfan om inte något hade förändrats. Jag kunde inte analysera exakt vad det var, men någonting var det. Jag noterade bl.a att det brusade ovanpå ytan på en korg i rummet (Vilket det tyvärr fortfarande gör) och , sedan började min fåtölj svänga halvkraftigt. Huruvida det berodde på musiken eller det faktum att klockan är 1 på morgonen och jag är kraftigt förkyld låter jag vara osagt. Sedan att jag bor ute på landet i en minimal stuga ensam och ser monster i varje hörn gör väl inte saken bättre antar jag.. Ska titta fvidare på denna sak imorgon när jag inte är livrädd för kudden på min säng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor