YooSho Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Antingen är jag bara jääävligt trött, eller så funkar skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 g00gl3 1$ u® fr!3nb!11one http://www.bwgen.com/download.htm Jag har sökt på Google och kommit dit och det är ju exact samma download, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Skall man blunda eller ha ögonen öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Någon som orkar Rara ner den instalerade mappen så jag kan prova? pls? (vill kunna såva ikväll ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Skall man blunda eller ha ögonen öppna? Blunda har väl mest effekt antar jag... men båda fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Fick det och funka, Osäker på om det är real dock, Hör bara UFO ljud lol.. Känner mig rät så lugn dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ska prova på detta Hoppas bara jag slipper några bieffekter Har även hört om ett ljud som gör att man bajsar på sig Undrar om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ska prova på detta Hoppas bara jag slipper några bieffekter Har även hört om ett ljud som gör att man bajsar på sig Undrar om det funkar Bwahahaha Se upp med vad du klickar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ska prova på detta Hoppas bara jag slipper några bieffekter Har även hört om ett ljud som gör att man bajsar på sig Undrar om det funkar The Brown Note - det är en myt, som troligen är falsk. Däremot var det en del bastoner på DreamHack som fick den nedre delen av magen att vibrera jävligt mycket - men ett sådant ljud skulle ändå aldrig dina hörlurar kunna producera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 The Brown Note - det är en myt, som troligen är falsk. Däremot var det en del bastoner på DreamHack som fick den nedre delen av magen att vibrera jävligt mycket - men ett sådant ljud skulle ändå aldrig dina hörlurar kunna producera. Näe, det förstår jag Det var me på ett Brainiac-program förut iaf, kommer inte ihåg hur det gick dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 The Brown Note - det är en myt, som troligen är falsk. Däremot var det en del bastoner på DreamHack som fick den nedre delen av magen att vibrera jävligt mycket - men ett sådant ljud skulle ändå aldrig dina hörlurar kunna producera. Japp, det är en myt. Ljudets frekvens är samma som tarmarna "arbetar", då ska man tydligen kunna skit ner sig. Dock myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Blir de nån skillnad om man har bra högtalare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det här var ju någonting som var relativt omöjligt att inte pröva på. Jag är alltid intresserad av ett förändrat psyke, och hur man kan påverka det. Jag drog ner programmet, körde igång "the awakend mind" och satte på mig mina uber-ljudisolerande-800kronors-hörlurar. I några sekunder satt jag och analyserade ljudet, och sedan kollade jag in i mitt vardagsrum. Och ja, tamigfan om inte något hade förändrats. Jag kunde inte analysera exakt vad det var, men någonting var det. Jag noterade bl.a att det brusade ovanpå ytan på en korg i rummet (Vilket det tyvärr fortfarande gör) och , sedan började min fåtölj svänga halvkraftigt. Huruvida det berodde på musiken eller det faktum att klockan är 1 på morgonen och jag är kraftigt förkyld låter jag vara osagt. Sedan att jag bor ute på landet i en minimal stuga ensam och ser monster i varje hörn gör väl inte saken bättre antar jag.. Ska titta fvidare på denna sak imorgon när jag inte är livrädd för kudden på min säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts