Jump to content

Get high on sound.

P-C
 Share

Recommended Posts

Du gör bara narr av dig själv med ÖVERDRIIIIVET många smajlis. :wacko::wacko::wacko::lol::wacko::wacko::wacko::wacko:

Men visst, fortsätt snacka om saker du inte har nån clue om.

Jag gör inte narr av mig om jag använder Smajlis uttryck. Och sen gör du 2 gånger så mera smajlisar . . .

Självklart, kan gärna fortsätta att prata om sånt som jag inte har "clue" om.

:lol: Enligt mig är ljuden bara rent Bullshit, om man inte har varit "hög" förut? Eller lever sig in i själva ljudet så mkt så man påstår sig vara hög. Vem vet...? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uppenbarligen inte, med tanke på att du gnällde på att P-C använde "2 gånger så mera Smajlisar".

:lol: Hur kan jag vara sarkastisk där?

Sarkastisk = Säga saker utan att mena det

Verkar inte hänga ihop med det du skrev nyss. . .

Edit: Ni gnäller bara för jag använder 3 smajlisar.. Eller Han. Borde man inte säga till när någon går över gränsen med 10 smajlisar?

Redigerad av Littlemanie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var ju han som var sarkastisk. :lol:

återgå till tråden nu...

Jag återgår när jag har pratat klart här. . .

Jag var kanske lite sarkastiskt när jag gjorde 2 smajlisar?

Vem bryr sig om två f*cking smajlisar..?

-----------------------

Visst ja, tråden, hos vissa funkar det inte.

Förmodligen måste man väl ha hörlurar ?

Om man inte har en tillräckligt tyst dator - där man inte hör bruset- till hands :lol:

Bara och ligga i sängen nån halvtimme och lyssna på ljudet - även om det inte hjälper - tills man somnar rent ut sagt om man känner sig för ett störigt ljud :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag kan inte testa det seriöst, för min dators ljud överröstar högtalarna, om jag nu inte vill få huset implodera. :lol:

Det funkar bara med hörlurar. Kanalerna måste vara separerade.

Det funkar såhär:

6-7hz är Creativity Increase enligt programmet. Eftersom man inte hör 6-7hz så gör programmet istället två olika ljud, ett i vänster och ett i höger och skillnadnen i frekvens mellan dom två är just 6-7hz. Man får inte samma effekt om kanalerna blandas och därför funkar det inte med högtalare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkar bara med hörlurar. Kanalerna måste vara separerade.

Det funkar såhär:

6-7hz är Creativity Increase enligt programmet. Eftersom man inte hör 6-7hz så gör programmet istället två olika ljud, ett i vänster och ett i höger och skillnadnen i frekvens mellan dom två är just 6-7hz. Man får inte samma effekt om kanalerna blandas och därför funkar det inte med högtalare.

Aha, då fattar jag varför. :lol: Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst ja, tråden, hos vissa funkar det inte.

Förmodligen måste man väl ha hörlurar ?

Om man inte har en tillräckligt tyst dator - där man inte hör bruset- till hands :lol:

Bara och ligga i sängen nån halvtimme och lyssna på ljudet - även om det inte hjälper - tills man somnar rent ut sagt om man känner sig för ett störigt ljud :lol:

Varför repeterar du allt som redan sagts ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan är det ni snackar om? Jag har suttit och blundat till flera olika ljud, ingenting händer. Antingen är min hjärna inte lika lättpåverkad som era, eller så är jag helt enkelt inte lika lättlurad som er. :lol:

Jag märker inte heller någonting.

Antar att det är ganska mycket placebo över det hela.

Om alla presets hade varit utan namn hade man säkert känt annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor