P-C Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Körde en timmes 'Mediation' och lutade mig bakåt och blundade. Kändes som hela jag bröts ner i molekyler och flög iväg.. sen BAM var jag tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Finns det nått ljud som kan va bra att lyssna på när man pluggar inför kemiprov? Detta är inget farligt väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hahaha, det enda som händer är att er fantasi drar iväg. Det är jävla pip, skitstörande också för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Detta är inget farligt väl? Jo, det är hyper farligt, man förvandlas till en blodtörstig seriemördare. Såklart är det inte farligt! Om du tror att det är feak så är det de. Testa själva vilka som du känner är mest behagliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Körde en timmes 'Mediation' och lutade mig bakåt och blundade. Kändes som hela jag bröts ner i molekyler och flög iväg.. sen BAM var jag tillbaka igen. Jag tror att jag är en av få som håller med "P-C". Provade med "self-hypnosis" eller vad det hette i 20 minuter, kände mig helt jä*la konstig, som i en annan värld och sen när man slutade att blunda så BAM var man tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 "Get high on sound" En fråga: Har du någonsin varit hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 "Get high on sound" En fråga: Har du någonsin varit hög? Har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har du Nej, självklart inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nej, självklart inte. Hur kan du då veta skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur kan du då veta skillnaden? Det är det jag inte vet. Vet inte hur det känns att vara hög. Tror nog ingen här har varit hög, så kan man väl inte skriva att man blir "hög" av dessa ljuden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det är det jag inte vet. Vet inte hur det känns att vara hög. Tror nog ingen här har varit hög, så kan man väl inte skriva att man blir "hög" av dessa ljuden? Finns nog rätt många här som har varit höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 "Get high on sound" En fråga: Har du någonsin varit hög? Ja, jag har varit hög några dussin gånger om du syftar på drog-bruk. 'Hög' är ett tillstånd utöver det normala. Du kan vara 'hög' på alkohol också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det är det jag inte vet. Vet inte hur det känns att vara hög. Tror nog ingen här har varit hög, så kan man väl inte skriva att man blir "hög" av dessa ljuden? P-C, The-copy, Stell, KalleR, Delta och några till har vart det iaf.. så jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ja, jag har varit hög några dussin gånger om du syftar på drog-bruk. 'Hög' är ett tillstånd utöver det normala. Du kan vara 'hög' på alkohol också. Nu är det så att jag värken dricker eller knarkar. Man kan väl inte bli full om man lyssnar på de där ljuden? Du kan vara 'hög' på alkohol också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nu är det så att jag värken dricker eller knarkar. Man kan väl inte bli full om man lyssnar på de där ljuden? ÖHHH VA?!?! ... Nu är det som jag skrev förut. 'Hög' är ett tillstånd utöver ditt normala tillstånd. Det kan vara allt från till droger eller alkohol till meditation och sex. Så ge dig ut ur diskussionen, din lilla fispelle och SLUTA FÖRFAN ATT MISSBRUKA SMILEYS INNAN JAG VÅLDTAR DIG MED ETT FAKKING JÄRNRÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Påverkar det diskussionen hur jag använder smileys? Och du har inte rätt att säga att jag ska utvisas från en tråd. Och mindre rätt att hota att våldta med järnrör. Redigerad 6 december, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Påverkar det diskussionen hur jag använder smileys? Kanske inte diskussionen, men det påvärkar han, och jag stör mig också på att du missbrukar smileys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Skönt, jag kände av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Påverkar det diskussionen hur jag använder smileys? Och du har inte rätt att säga att jag ska utvisas från en tråd. Och mindre rätt att hota att våldta med järnrör. Du gör bara narr av dig själv med ÖVERDRIIIIVET många smajlis. Men visst, fortsätt snacka om saker du inte har nån clue om. Redigerad 6 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Haha, jag kan inte testa det seriöst, för min dators ljud överröstar högtalarna, om jag nu inte vill få huset implodera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts