Jump to content

Get high on sound.

P-C
 Share

Recommended Posts

Titta va' ja' hitta!

Programmet BrainWave-generator skickar ut ljud som stimulerar dig hjärna. Det finns olika program som 'relaxation', 'sleep introduction' och 'the awakend mind' etc.

Alla program stimulerar dina sinnen. Av 'the awakend mind' känner jag mig skitflummig av och ser konstiga mönster i allt.

try it out :huh:

BrainWave

OBS: Det funkar bäst om du verkligen tror på det precis som med hypnos.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det där första ljudet man lyssnar på (Relaxation 1 tror jag) zoomade in allt jag tittade på. Sedan glömde jag stänga av programmet, satt uppe till 05:30 med volymen något lägre, lade mig omedelbart när jag såg den sena timmen, vaknade 8 och därefter har allt gått i slow-mo hela dagen. Friskt värre. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här filen kan inte öppnas om inte Windows känner till vilket program som skapade filen. En automatisk sökning kan göras på Internet, eller så kan du välja själv i en lista över program på din dator.

"Använd Webbtjänsten för hitta rätt program"

"välj program från en lista"

Först fixa Winrar och sen ta " välj program från en lista " och sen packa upp det..??

Men får nog fixa det en annan gång. kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där första ljudet man lyssnar på (Relaxation 1 tror jag) zoomade in allt jag tittade på. Sedan glömde jag stänga av programmet, satt uppe till 05:30 med volymen något lägre, lade mig omedelbart när jag såg den sena timmen, vaknade 8 och därefter har allt gått i slow-mo hela dagen. Friskt värre. :shifty:

:lol:

Lite läskigt hur ljud kan påverka en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor