P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Titta va' ja' hitta! Programmet BrainWave-generator skickar ut ljud som stimulerar dig hjärna. Det finns olika program som 'relaxation', 'sleep introduction' och 'the awakend mind' etc. Alla program stimulerar dina sinnen. Av 'the awakend mind' känner jag mig skitflummig av och ser konstiga mönster i allt. try it out BrainWave OBS: Det funkar bäst om du verkligen tror på det precis som med hypnos. Redigerad 5 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Trams. Skulle nog kunna vara stimulerande att lyssna på när man är hög på annat dock. Ska det brusa på de flesta av ljuden eller har jag nåt fel inställ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Nu funkar det Redigerad 5 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Och hur lyssnar man på dom?? alla ljud program säger att fil typen inte går att lyssna på ^^ Det är ett program man installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Såg det här för några månader sen. Fick aldrig någon riktig effekt av det men då försökte jag inte stenhårt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hmm, faktiskt ganska skönt att lyssa på. Får pilla lite mer med det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ska man använda de på samma sätt som Muzak eller? (dvs. som en "bakgrund" när man håller på med annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Verkar coolt! Testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ska testa jag å. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kände ingenting, tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Funka inte att installera, Ja jag har winrar men själva filen bara stog Initalizing eller vad det stog. Ska ladda ner igen senare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Ska testa! Fick bara ont i huvudet av alla ljud! Redigerad 6 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det där första ljudet man lyssnar på (Relaxation 1 tror jag) zoomade in allt jag tittade på. Sedan glömde jag stänga av programmet, satt uppe till 05:30 med volymen något lägre, lade mig omedelbart när jag såg den sena timmen, vaknade 8 och därefter har allt gått i slow-mo hela dagen. Friskt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Fick inte in det i datorn . . . Var ska man trycka? Fick bara upp en sida full med reklam . Ska man få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Fick inte in det i datorn . . . Var ska man trycka? Fick bara upp en sida full med reklam . Ska man få det? Gå längre ned på sidan så ser du typ en timer som räknar ner. När den är klar kan du ladda ner den . Redigerad 6 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Gå längre ned på sidan så ser du typ en timer som räknar ner. När den är klar kan du ladda ner den . Jag kom dit och laddade ned den. Fick den på skrivbordet men fick inte igång den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kom dit och laddade ned den. Fick den på skrivbordet men fick inte igång den Du måste packa upp den i winrar, sen kommer automatiskt en mapp på skrivbordet. Klicka på den och sen är det bara att installera . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Den här filen kan inte öppnas om inte Windows känner till vilket program som skapade filen. En automatisk sökning kan göras på Internet, eller så kan du välja själv i en lista över program på din dator. "Använd Webbtjänsten för hitta rätt program" "välj program från en lista" Först fixa Winrar och sen ta " välj program från en lista " och sen packa upp det..?? Men får nog fixa det en annan gång. kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det där första ljudet man lyssnar på (Relaxation 1 tror jag) zoomade in allt jag tittade på. Sedan glömde jag stänga av programmet, satt uppe till 05:30 med volymen något lägre, lade mig omedelbart när jag såg den sena timmen, vaknade 8 och därefter har allt gått i slow-mo hela dagen. Friskt värre. Lite läskigt hur ljud kan påverka en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Ska testa! Verkar intressant! edit: jag kännde relaxation 1 efter 30 sekunder:D Redigerad 6 december, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts