P-C Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Är du vidskeplig av dig? Idag började min väg på att bli riktigt vidskeplig. Det börjar med att jag ser en svart katt gå över vägen. "Höhö, nu får jag väl otur eller nåt" tänker jag. Medans jag tänker det rullar min buss iväg utan mig. Väl i skolan upptäcker jag att mina ciggaretter är borta. Måste ha glömt dom hemma. D'oh! På väg hem från skolan är en bil typ 5cm nära från att köra över mig. Är på stan med en kompis och går under en stege bara för sakens skull och efter 1 minut ringer mamma och säger "Är det dina ciggaretter på bordet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nej det är jag inte. Har dock inte upplevt samma saker som du, om det skulle hända mig kanske man skulle börja fundera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nä, inte direkt. Men om jag hör något speciellt och minns det så kanske jag undviker att göra det för att vara på den säkra sidan. Man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag tror inte att något hemskt kommer hända, men likt förbannat klarar jag inte av att lägga nycklar på bordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nja, sådär. Är lite vidskeplig men det är nog mest för att det ger lite spänning i vardagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Röstar vanligtvis inte på pollar som ser ut sådär, men nu gör ja't i alla fall med tanke på att det faktiskt fanns svarsalternativ med som var korrekta men fel formulerade. Whore: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vote: Ibland Men jag tror att många gånger så är det bara en tillfällighet, fast än att vi tror att det är något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Röstar vanligtvis inte på pollar som ser ut sådär, men nu gör ja't i alla fall med tanke på att det faktiskt fanns svarsalternativ med som var korrekta men fel formulerade. Whore: Nej. Åhhhhh, förlåt mig KÄRA SlewME. Fult av mig att göra en sån otroligt dålig poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Åhhhhh, förlåt mig KÄRA SlewME. Fult av mig att göra en sån otroligt dålig poll. Det var bara "Nääääh..." som jag störde mig på, men resten var faktiskt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nääääh... Vad svarade du din mor P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ibland!! Har dock inget bra exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Absolut inte. Personer som tror på sådant trams är mindre värda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Aldrig i livet ! Dessutom har jag hört att om man är vidskeplig så börjar det växa kålrötter ur öronen på en . Ja, det var ta mig fan ett uselt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det var bara "Nääääh..." som jag störde mig på, men resten var faktiskt korrekt. Nej där fattas en "Är du dum? Vi lever på 2000-talet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vote: Näääh. Enda som har hänt är att jag såmade mig i tummen på Fredagen den 13:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Min kompis är väldigt vidskeplig och klantig. För nån månad sen så började dagen att han trampade sönder fjärrkontrollentill teven sen på dagen såskulle vi ut och cykla så då skulle han styla och försöka gå upp på bakan så då komm han fel och åkte in i en bil på parkeringen sen på kvällen då skulle hans morsa och stypfarsa dricka champagne och dom stälde flaskan vis data bordet och då satte han sig och snurrade på stolen så att champagne flaska hälldes ut på tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Absolut inte. Personer som tror på sådant trams är mindre värda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Ibland, faktiskt. Fast det är nog mest tillfälligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nej där fattas en "Är du dum? Vi lever på 2000-talet". Måste faktiskt hålla med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag håller med Reve och KalleR. Finns förövrigt en tjej i klassen som bland annat lägger nycklarna på golvet istället för på bordet. Varför hon inte kan ha dom i fickan vet jag inte men men... hon har förövrigt smygkristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts