Jacker Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag, Panimala och Dumbom ska spela igen ikväll. Vi säger till innan, så kan vi samlas på MSN. OBS!! Microfon och TeamSpeak är ett krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Då fixar jag TS nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Jag vill komma men min Mick är trasig . Kan jag Iaf spella på samma server som er? Kanske TS? Preloadar för fullt. Redigerad 10 december, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Alla som vill vara med: Kontakta eller adda Dumbom på MSN (bimbim91@hotmail.com), annars börjar vi spela utan er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nja jag blir nog inte med bara 5% är säker på att jag hadde det instalerat sen förra gng det var Grattis>_<. Nästa gng kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Men era nubs, ni skulle ju ha lagt ut TS- Server- IPn så man kunde hoppa in och säga att man ville joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Haha, blev bara jag och Jacker som spelade i slutändan, Dumbom's morsa ville lira GW och Panimala skulle göra läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts