Jacker Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) I Augusti i år kunde man provspela Red Orchestra: Ostfront 41-45 gratis i några dagar, nu är det dags igen. Den 7 - 10 december kan man spela hela versionen av spelet gratis över Steam. För att kunna spela behöver man: 1. Ha/Skaffa ett Steam- account 2. Pre-loada spelet 3. Spela Inte svårare än så... Red Orchestra är en onlineshooter (alltså ett skjutarspel som spelas i Multiplayer) som utspelar sig på östfronten under andra världskriget. Det som utmärker spelet är att det är mycket realistiskt och autentiskt - detaljer som mantelrörelse på gevär efter varje skott och byte av pipa på kulsprutor sköts av spelaren, ingen arkad här inte. Vapen och uniformer är korrekt återskapade och tidsenliga. I spelet kan man spela som infanterist eller stidsvagnsbesättning (alla banor innehåller dock inte pansar). Realismen har tyvärr en tendens att avskräcka spelare. Men låt det inte hända er - spelet är väldigt svårt i början, men när man lärt sig lite är känslan obetalbar. http://storefront.steampowered.com/v/index...fw_RedOrchestra Redigerad 7 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hmm... samma grafik o allt som dod eller dod source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Nej, RO bygger på Unreal Engine 2.5 och DoD:S på Source- motorn. DoD:S har snäppet snyggare grafik, men är RO är långt ifrån fult. But graphics don't make a game! Bilder på RO: http://www.fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=1140 Filmer: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2415 Redigerad 5 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nej, RO bygger på Unreal Engine 2.5 och DoD:S på Source- motorn. DoD:S har snäppet snyggare grafik, men är RO är långt ifrån fult. But graphics don't make a game! Okeej men typ.. från en skala 1 - 5 vad får RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Grafikmässigt eller over-all? Over-all så får det 9/10 (jag använder helst 10- skalan). Grafikmässigt så får det 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Grafikmässigt eller over-all? Over-all så får det 9/10 (jag använder helst 10- skalan). Grafikmässigt så får det 8/10. okey, håller på att pre loada det , 264kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag har spelat men är säker på att det fanns mer än bara Infaterist. Eller om du klassar Infatersit med "sniper" och allt annat Kommer spela det, Lira tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Nån kan väl fixa en gtasajten server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Igen? Andra gången dom kör en freerun. Tyckte inte det var något speciellt förra gången men om någon gtasajtare drar upp en server kan jag gott tänka mig att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Man behöver väl inte dra upp en GTAsajten server för att spela tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Man behöver väl inte dra upp en GTAsajten server för att spela tillsammans? Du förstår att jag menade att jag är med om några GTASajtare spelar med mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Man behöver väl inte dra upp en GTAsajten server för att spela tillsammans? Blir mycket roligare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Blir mycket roligare då Nja men vi kanske bara blir 4-8 spelare . Men om vi går med i en server som typ är 32(max) spelare kanske vi kan köra gta sajten mot rästen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Blir mycket roligare då Känns inte nödvändigt. Om den ska vara public kan man lika gärna spela på redan existerande servrar, men om den ska vara privat måste vi samla tillräckligt med engagerade GTAsajtare för att det ska bli kul. Bara man är seriös, och allra helst har mick så man kan köra TS, är det kul. Redigerad 5 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Skit dåligt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Lätt att säga i början... Det tar ett tag innan man satt sig in i spelet. Dessutom har folk en förmåga att spela a lá CS, dvs utan någon som helst taktik i åtanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Jag skulle jättegärna vara med men jag hinner inte idag. Hoppas det kommer några fler gratisdagar. Edit: Preloadar nu ifall jag skulle hinna. Redigerad 10 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Dubbel... Kanske hinner! Är någon med och lirar senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag kan vara med och testa, även fast det verkar skittråkigt. Jacker, när ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag kan vara med och testa, även fast det verkar skittråkigt. Jacker, när ska vi spela? Kan du säga till mig på MSN sen om ni ska lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts