Jump to content

Pepparkas byggnads tävling!

Vice.
 Share

Recommended Posts

okka är ju naturligtvis en respekterad och bildad medlem på alla sätt och vis men samtidigt känns det ganska löjligt att han LÄMNAR forumet pga det där lilla. Det blir onekligen lite bonden-vs-adelsmannen-komik över det hela. "How dare you insult me? ME? DO YOU KNOW WHO I AM?"

Till okkas försvar måste jag ändå tillägga att Vinnie å sin sida knappast är SM-medaljör i folkvett. Undercover P12a, eh?

Jag vet fan inte vad jag sitter och skriver om btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

okka är ju naturligtvis en respekterad och bildad medlem på alla sätt och vis men samtidigt känns det ganska löjligt att han LÄMNAR forumet pga det där lilla. Det blir onekligen lite bonden-vs-adelsmannen-komik över det hela. "How dare you insult me? ME? DO YOU KNOW WHO I AM?"

Till okkas försvar måste jag ändå tillägga att Vinnie å sin sida knappast är SM-medaljör i folkvett. Undercover P12a, eh?

Nope, min IRL-vän. Han är en trevligare prick utanför internet, som tur var. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet visst vad du skriver om och det är bonden-vs-adelsmannen-komik, i toppform :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, min IRL-vän. Han är en trevligare prick utanför internet, som tur var. :wub:

Men tänk efter nu Tweak.

Har du aldrig blivit ens lite misstänksam när Vinnie går omkring med den där attachéväskan i aluminium hela tiden? Eller armbandsuret med inbyggd näshårstrimmer? Hur tror du han kan ta sig till skolan så snabbt - jo MED JETPACK förstås!! Och när ni är på fester - har du någonsin sett honom dricka något annat än Martinis? Nej, jag tänkte väl det! Förstår du nu? Han är en undercover P12-agent ffs! Open your eyes!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey bryschan tack för infon om hur du ser på mig, nu ska jag genast ändra min roll som The Dude här på forumet. Hela min attityd kommer nu kastas om totalt pga av vad nykomlingen VINNIE tycker om mig.

Forumets bästa medlem okka har lämnat tack vare din idioti. Bra gjort. Hoppas du kommer uträtta många fler bra saker för oss.

Okka lämnar inte. Han älskar Gtasajten, han kan inte ta farväl även om han hela tiden försöker dölja det.

Om han nu lämnar så är det ju jättepinsamt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor