okka Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Det tog ett tag att fixa bilderna, men, ja. Det blev ett tågrån. Inga mått är mätta. Allt är improviserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) lågupplösta bilder är överskattade men den va la fin ändå ^^ Redigerad 6 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Det tog ett tag att fixa bilderna, men, ja. Det blev ett tågrån. Inga mått är mätta. Allt är improviserat. Haha fyfan va fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Tack. Kan någon länka till förra tråden? Dvs. den tävlingen där jag vann. Host. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 ZOMG PEPPARKAKSHUS! Icecandy och jag gjorde lite pepparkakor, inget pepparkakshus men.. dom här smakar minst lika goda som okkas tuffitåg. VARSÅGODA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (Klicka för större bild) Det är en glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 ZOMG PEPPARKAKSHUS! Icecandy och jag gjorde lite pepparkakor, inget pepparkakshus men.. dom här smakar minst lika goda som okkas tuffitåg. VARSÅGODA! VAFALLS? Inget pepparkakshus va? Det gjorde vi visst. Dock är det gjort av färdiga delar och saknar namnpapper. Men det blev fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Detta är fel års topic ffs. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43780 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag anmäler mig här är min bild xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag anmäler mig här är min bild xD Oj vad roligt! Lol. Och vilken rolig avatar du har. Hahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Oj vad roligt! Lol. Och vilken rolig avatar du har. Hahahahaha. Du har sämst humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Du har sämst humor. Asså ärligt vad är det med folk på det här forumet?! GAAAH, dö allihopa, ni fattar inte ett skit. Tack Vinnie, nu lämnar jag det här forumet. Snacka om att du är syndabock. Ditt fel att jag lämnar. Hoppas ni har kul utan mig, era oförstående små... GTAspelare. DET ÄR DET ENDA NI ÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Asså ärligt vad är det med folk på det här forumet?! GAAAH, dö allihopa, ni fattar inte ett skit. Tack Vinnie, nu lämnar jag det här forumet. Snacka om att du är syndabock. Ditt fel att jag lämnar. Hoppas ni har kul utan mig, era oförstående små... GTAspelare. DET ÄR DET ENDA NI ÄR. Har du ingen humor, fitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Har du ingen humor, fitta? Det där skulle du aldrig ha sagt. Förolämpar du okka så föroläpar du hela den intellektuella eliten här på forumet, vi som egentligen styr här. Så för din egen skull: logga ut och kom aldrig mer tillbaka. Du vet inte vad vi är kapabla till. Redigerad 10 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Det där skulle du aldrig ha sagt. Förolämpar du okka så föroläpar du hela den intellektuella eliten här på forumet, vi som egentligen styr här. Så för din egen skull: logga ut och kom aldrig mer tillbaka. Du vet inte vad vi är kababla till. Meeen ni har ju kind of avsagt er den titeln i och med att ni aldrig skriver vettiga saker längre. Bara du, ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Det där skulle du aldrig ha sagt. Förolämpar du okka så föroläpar du hela den intellektuella eliten här på forumet, vi som egentligen styr här. Så för din egen skull: logga ut och kom aldrig mer tillbaka. Du vet inte vad vi är kapabla till. "Aboo mannen, du kefta med min kusin du keftar med mig mannen, jag ska kutta dig om du inte försvinner! Fattaru!?" Du låter så. På ett forum. Coolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 "Aboo mannen, du kefta med min kusin du keftar med mig mannen, jag ska kutta dig om du inte försvinner! Fattaru!?" Du låter så. På ett forum. Coolig. Ey bryschan tack för infon om hur du ser på mig, nu ska jag genast ändra min roll som The Dude här på forumet. Hela min attityd kommer nu kastas om totalt pga av vad nykomlingen VINNIE tycker om mig. Forumets bästa medlem okka har lämnat tack vare din idioti. Bra gjort. Hoppas du kommer uträtta många fler bra saker för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ey bryschan tack för infon om hur du ser på mig, nu ska jag genast ändra min roll som The Dude här på forumet. Hela min attityd kommer nu kastas om totalt pga av vad nykomlingen VINNIE tycker om mig. Forumets bästa medlem okka har lämnat tack vare din idioti. Bra gjort. Hoppas du kommer uträtta många fler bra saker för oss. Än en gång, vad tillförde han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Än en gång, vad tillförde han? Pepparkakshus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Pepparkakshus. Och hur stod det sig mot vad han brukade vara, förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts