Jump to content

Pepparkas byggnads tävling!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Aj då. Skit oxå!

Men de var ju Sikorka som knäppte. Jag var inte där då. Jag hade redan dragit :huh:

Vi har gjort den. Promise.

Och eftersom vi gjorde den i skolan så står allt kvar där. :wub:

Äh, stuntsamma. Vi skrotar den reglen. Vi får ju lita på forumshedern!

Ingen fuskar här, det är trotts allt jul! -_-

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Känner jag mig själv rätt kommer jag skjuta upp bygget fram tills sista stund. :huh:

Det står där borta nu, halvfärdigt, och bara väntar på att jag ska göra glasyren, men orkar jag det? Näpp.

När är sista dagen? Jag svär på min heder att jag ska lägga upp huset innan sista dag, även om det kommer dröja... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahahem, här är då mitt bidrag. Jag hade väntat så mycket med att spritsa så fogarna hade börjat lossna, det är därför jag har en sten och en tapper tomte som stöd.

Det kanske inte slår The_go's gulliga hus, men gott är det i alla fall!

Fint, men att pynta med alkisgrisar..?? :(

Sant som det är sagt, det slår INTE mitt gulliga hus! :)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är dina "pepparkaks" delar väldigt brända eller är dom bara... naturligt... svart? :(

Om du orkar lyfta din övergöda CS-arm så kan du klicka på förstoring av bilden och se hur perfekt halvbränd den är.

BTW, var har du din "pepparkaksbygge"-bild nånstans?? :( Säg inte att du hann lägga slag på degen med fet-armen innan det ens blev byggdelar!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du orkar lyfta din övergöda CS-arm så kan du klicka på förstoring av bilden och se hur perfekt halvbränd den är.

BTW, var har du din "pepparkaksbygge"-bild nånstans?? :( Säg inte att du hann lägga slag på degen med fet-armen innan det ens blev byggdelar!! :)

Jag spelar inte CS, och inte är jag fet heller för den delen. :(

Och om du öppnar dina fettbelagda ögonlock så kanske du kan se att den bilden är på förra sidan. :(

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar inte CS, och inte är jag fet heller för den delen. :D

Och om du öppnar dina fettbelagda ögonlock så kanske du kan se att den bilden är på förra sidan. B)

För det första: Jag har inga ögonlock! :( De brändes sönder då jag byggde mitt halvbrända mästerverk. :(

För det andra: Du menar att du fick lägga på en sketen godisbit på ditt (och de andras) bygge? :)

Siana: Tomten var rätt snygg måste jag säga! :(

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor