Vice. Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Aj då. Skit oxå! Men de var ju Sikorka som knäppte. Jag var inte där då. Jag hade redan dragit Vi har gjort den. Promise. Och eftersom vi gjorde den i skolan så står allt kvar där. Äh, stuntsamma. Vi skrotar den reglen. Vi får ju lita på forumshedern! Ingen fuskar här, det är trotts allt jul! Redigerad 23 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Äh, stuntsamma. Vi skrotar den reglen. Vi får ju lita på forumshedern! Ingen fuskar här, det är trotts allt jul! Åh, tack! Hörde ni det grabbar!? Vi är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hörde ni det grabbar!? Vi är med! Mhm. Nu när jag tittar på det, jäklar vad ruggigt fult "hus" vi gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Lite sent. Jag presenterar den nya P3PP - K4K4 2006 Jazz Clazz Edition. Denna nya modell inkluderar nya lyxiga uppgraderingar såsom bromsar, en motor och TRE nya hjul! Redigerad 26 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lite sent. Jag presenterar den nya P3PP - K4K4 2006 Jazz Clazz Edition. Denna nya modell inkluderar nya lyxiga uppgraderingar såsom bromsar, en motor och TRE nya hjul! Mmm, jo den var snygg men någon verkar prioritera utseende före säkerheten. Airbag...!? Nja, det blir minus där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Mmm, jo den var snygg men någon verkar prioritera utseende före säkerheten. Airbag...!? Nja, det blir minus där... Ahiir-baag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Känner jag mig själv rätt kommer jag skjuta upp bygget fram tills sista stund. Det står där borta nu, halvfärdigt, och bara väntar på att jag ska göra glasyren, men orkar jag det? Näpp. När är sista dagen? Jag svär på min heder att jag ska lägga upp huset innan sista dag, även om det kommer dröja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Här kommer mitt mastodonta mästerliga pepparkaksbygge, där det smälta limsockret gav mig allvarliga brännskador utan dess like. Nu såhär i efterhand har blåsorna iofs spruckit. Redigerad 27 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Här kommer mitt mastodonta mästerliga pepparkaksbygge, där det smälta limsockret gav mig allvarliga brännskador utan dess like. Nu såhär i efterhand har blåsorna iofs spruckit. Gulligt! ... Men... Apelsiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ahahem, här är då mitt bidrag. Jag hade väntat så mycket med att spritsa så fogarna hade börjat lossna, det är därför jag har en sten och en tapper tomte som stöd. Det kanske inte slår The_go's gulliga hus, men gott är det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Ahahem, här är då mitt bidrag. Jag hade väntat så mycket med att spritsa så fogarna hade börjat lossna, det är därför jag har en sten och en tapper tomte som stöd. Det kanske inte slår The_go's gulliga hus, men gott är det i alla fall! Fint, men att pynta med alkisgrisar..?? Sant som det är sagt, det slår INTE mitt gulliga hus! Redigerad 30 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Här kommer mitt mastodonta mästerliga pepparkaksbygge, där det smälta limsockret gav mig allvarliga brännskador utan dess like. Nu såhär i efterhand har blåsorna iofs spruckit. Är dina "pepparkaks" delar väldigt brända eller är dom bara... naturligt... svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Är dina "pepparkaks" delar väldigt brända eller är dom bara... naturligt... svart? Om du orkar lyfta din övergöda CS-arm så kan du klicka på förstoring av bilden och se hur perfekt halvbränd den är. BTW, var har du din "pepparkaksbygge"-bild nånstans?? Säg inte att du hann lägga slag på degen med fet-armen innan det ens blev byggdelar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Om du orkar lyfta din övergöda CS-arm så kan du klicka på förstoring av bilden och se hur perfekt halvbränd den är. BTW, var har du din "pepparkaksbygge"-bild nånstans?? Säg inte att du hann lägga slag på degen med fet-armen innan det ens blev byggdelar!! Jag spelar inte CS, och inte är jag fet heller för den delen. Och om du öppnar dina fettbelagda ögonlock så kanske du kan se att den bilden är på förra sidan. Redigerad 30 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Fint, men att pynta med alkisgrisar..?? Sant som det är sagt, det slår INTE mitt gulliga hus! Grisarna är jag, KalleR och StellHell, tomten är du och stenen är SiXxe, fattar du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag spelar inte CS, och inte är jag fet heller för den delen. Och om du öppnar dina fettbelagda ögonlock så kanske du kan se att den bilden är på förra sidan. För det första: Jag har inga ögonlock! De brändes sönder då jag byggde mitt halvbrända mästerverk. För det andra: Du menar att du fick lägga på en sketen godisbit på ditt (och de andras) bygge? Siana: Tomten var rätt snygg måste jag säga! Redigerad 30 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mycket bra jobb av er! Skamligt att jag inte har kommit med ett bidrag när jag skapade tävlingen. Men jag har fått jobba så mycket extra under julen så att jag helt enkelt inte har hunnit. Det beklagar jag djupt. Poll kommer upp på måndag/tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Grisarna är jag, KalleR och StellHell, tomten är du och stenen är SiXxe, fattar du väl! Varför just jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Varför just jag ? För att du är stendum. Höhöhöhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Varför just jag ? Simpa has it. Teehe. Nä, vet inte, du passar som sten, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts