Vice. Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 *Petig* Du menar sida 3?. Editera in det i första posten, så blir det inga missförstånd. Coolt! Jag visste inte ens att jag hade ändrat, jag skojade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 ... Springer och hämtar gavlarna ur ungnen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 ... Springer och hämtar gavlarna ur ungnen nu... Har du redan börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har du redan börjat? Was? Du drog dig ju ur så jag har tagit projektet i egna händer. --- Alla delar klara, nu ska jag bara sätta ihop dem, spritsa och stajla lite sen är det klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Fick man vara fler än EN på pepparkakabygget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Fick man vara fler än EN på pepparkakabygget? Klart. Redigerad 18 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Klart. Allrighty! Min pojkvän ville oxå bygga med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Was? Du drog dig ju ur så jag har tagit projektet i egna händer. --- Alla delar klara, nu ska jag bara sätta ihop dem, spritsa och stajla lite sen är det klart! Jag har aldrig dragit mig ur. När sade jag till dig "nu drar jag mig ur"? Aldrig, exakt. Du hittar ju bara på saker och ting, du. Jag känner mig otroligt sviken, nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag har aldrig dragit mig ur. När sade jag till dig "nu drar jag mig ur"? Aldrig, exakt. Du hittar ju bara på saker och ting, du. Jag känner mig otroligt sviken, nu Du sa "Äh, vi skiter i det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Du sa "Äh, vi skiter i det". Ja, den fredagen var jag upptagen, jue! Det var jag, va? Jag menade att vi sket i det tills vidare! Asch. NU, skiter vi i det. Jag är inte din vän längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 HA! jag ska bara klistra ihop alla delar sen så e de typ klart.....mohahahahaha BTW...behöver man anmäla sig? är de försent? ...im in!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Måste dessvärre dra mig ur då jag har fåttjobba extra istället för att få baka kakor. Så om vi inte flyttar fram deadlinen så r det kört för mig. Och vi har bara fått in ett bidrag...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Måste dessvärre dra mig ur då jag har fåttjobba extra istället för att få baka kakor. Så om vi inte flyttar fram deadlinen så r det kört för mig. Och vi har bara fått in ett bidrag...! Men var inte deadline den 24:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Eh, wtf, står ju 17:e i förstaposten. Jag har bara gjort grunderna till mitt. Ska få tummen ur och fortsätta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Okej, sista ändringen! Sista december skall att vara inlämmnt. Så sätter vi upp en poll med bidragen den 1 Januari. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ehehehem, nu har jag satt ihop hela underverket. Spritsas och dekoreras imorgon, sedan fotograferar jag det. ... Inte mycket till motstånd jag får... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 ... Inte mycket till motstånd jag får... Glömt bobbo viking...? Jag kommer med mitt bidrag snarast Siana, så darra... (hoppas jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här kommer mitt, Eudoros och Sikorkas bidrag Jag fick lägga upp eftersom Sikorka inte orkade (han som har knäppt bilden) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4n9ce4a9tk.JPG Slå den ni Edit: Saken längst bak i bilden har inte vi gjort, men pyramiderna och den där andra byggnaden är vårt verk Redigerad 23 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Här kommer mitt, Eudoros och Sikorkas bidrag Jag fick lägga upp eftersom Sikorka inte orkade (han som har knäppt bilden) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4n9ce4a9tk.JPG Slå den ni Den var superfin. (fast lappen med ditt nick är...?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Den var superfin. (fast lappen med ditt nick är...?) Aj då. Skit oxå! Men de var ju Sikorka som knäppte. Jag var inte där då. Jag hade redan dragit Vi har gjort den. Promise. Och eftersom vi gjorde den i skolan så står allt kvar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts