Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Lungt vi kan stryka det. Tänkte oxå på att det kanske blir svårt. Men nicket skall vara med i alla fall. Okej? Det tycker inte jag då det dessvärre är omöjligt i min situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Här kommer ett regelförslag: ( Denna text blev redigerad pga att patetiska småbarn gnällde. ) "Skriv texten "gtasajten" samt variabeln "ditt nickname" (så ingen skriver "ditt nickname" nånstans ) någonstans så det syns i bilden, exempelvis på kakan eller på ett papper bredvid." Hittar ni något roligt syftningsfel eller liknande i min omskrivna version till en regel i pepperkas byggnads tävlingen så kan ni fan ta er på att jag skriver om det perfekt... Nu ska det ätas, sen ska det mappas.. Eller byggas heter det ju IRL Redigerad 7 december, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag vill ha en ändrig av regel nummer okänd: "Skriv texten "gtasajten" samt variabeln "ditt nickname" (så ingen skriver "ditt nickname" nånstans ) någonstans så det syns i bilden, exempelvis på kakan eller på ett papper bredvid." Hittar ni något roligt syftningsfel eller liknande i min omskrivna version till en regel i pepperkas byggnads tävlingen så kan ni fan ta er på att jag skriver om det perfekt... Nu ska det ätas, sen ska det mappas.. Eller byggas heter det ju IRL Men det här är ju Vice.'s tävling så du borde inte leka domare som du har gjort någon sida nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Men det här är ju Vice.'s tävling så du borde inte leka domare som du har gjort någon sida nu... Ah, jo, jag säger detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vänligen läs de angivna regler innan du uttrycker din värde- eller ovärdefulla åsikt. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare tongue.gif happy.gif ) Edit: Varför tog du bort din har-använt-en-mall-så-du-är-diskad-text Vice? Jo, fast det du gjorde var inte en kort diskussion du bestämde innan någon ens hann säga "jag tycker..". Kom inte hit och lek domare och ändra regler och ha dig, Vice. håller i det här, vill han ändra regler gör han det, dessutom om en medlem kommer med förslag (förslag inte bestämmelser) så ska helst flera instämma i det innan slaget klubbas igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hah, vad seriöst ni tar allt då. Eftersom några tjafsade om hurvida man skulle skriva gtasajten och/eller sitt nickname så skrev jag detdär, men visst, jag kan ändra till "Regelförslag" eller något liknande istället... Där jag "bestämde" att Bobbo skulle diskas trodde jag faktiskt att ni skulle förså att jag mestadels bara skojade, om man ser sättet jag skrev på... Något mer ni vill veta...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Något mer ni vill veta...? Ja, hittar du till dörren själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 VickeX anmäler sig, nu när han har satt sig in i sitt jul-kit, och bakat lussekatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det jag "bestämde" att Bobbo skulle diskas trodde jag faktiskt att ni skulle förså att jag mestadels bara skojade, om man ser sättet jag skrev på... Förlåt, skojar? Jag har alltid trott att du bara existerar för att leka seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fan, jag höll i tråden förra året, var ju ett par deltagare.. men den försvann i forumkrashen Ska man våga sig på ett bygge detta år, får se om jag har tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Var det inte någon stjärna som pyntade pepparkakstornet med sallad förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Japp det var det, vem det var kommer jag inte ihåg, sen var det väl nån som hade et halvt hus, det hade väl åkt backen eller nåt. Aja OffT, men jag ska nog försöka göra nån skapelse iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Om jag minns rätt var det Krull som gjorde det - okka var den som van med ett oerhört häftigt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Tadam! http://img213.imageshack.us/img213/8169/pepparkakshusgc6.jpg Fint! Men du glömde lappen med ditt nick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hahaha! Många bidrag vi har fått in! Mitt kommer i veckan! Och era med era lata maskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Jag är på ... fint folk kommer sist. Redigerad 16 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hahaha! Många bidrag vi har fått in! Mitt kommer i veckan! Och era med era lata maskar! Jag, Euro och Sikorka ska göra nåt me skolan på torsdag nästa vecka. Vi kanske bidrar med det huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Eehm: Bidragen, med bild, skall vara inlämmnade senast söndagen den 17 December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Eehm: Reglerna blev ändrade. Nya datumet blev senast 24 December. Läs sidan 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Reglerna blev ändrade. Nya datumet blev senast 24 December. Läs sidan 2. *Petig* Du menar sida 3?. Editera in det i första posten, så blir det inga missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts