Jump to content

Pepparkas byggnads tävling!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här kommer ett regelförslag: ( Denna text blev redigerad pga att patetiska småbarn gnällde. )

"Skriv texten "gtasajten" samt variabeln "ditt nickname" (så ingen skriver "ditt nickname" nånstans >_< ) någonstans så det syns i bilden, exempelvis på kakan eller på ett papper bredvid."

Hittar ni något roligt syftningsfel eller liknande i min omskrivna version till en regel i pepperkas byggnads tävlingen så kan ni fan ta er på att jag skriver om det perfekt... :D

Nu ska det ätas, sen ska det mappas.. Eller byggas heter det ju IRL

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha en ändrig av regel nummer okänd:

"Skriv texten "gtasajten" samt variabeln "ditt nickname" (så ingen skriver "ditt nickname" nånstans >_< ) någonstans så det syns i bilden, exempelvis på kakan eller på ett papper bredvid."

Hittar ni något roligt syftningsfel eller liknande i min omskrivna version till en regel i pepperkas byggnads tävlingen så kan ni fan ta er på att jag skriver om det perfekt... :D

Nu ska det ätas, sen ska det mappas.. Eller byggas heter det ju IRL

Men det här är ju Vice.'s tävling så du borde inte leka domare som du har gjort någon sida nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänligen läs de angivna regler innan du uttrycker din värde- eller ovärdefulla åsikt.

Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare tongue.gif happy.gif )

Edit:

Varför tog du bort din har-använt-en-mall-så-du-är-diskad-text Vice?

Jo, fast det du gjorde var inte en kort diskussion du bestämde innan någon ens hann säga "jag tycker..".

Kom inte hit och lek domare och ändra regler och ha dig, Vice. håller i det här, vill han ändra regler gör han det, dessutom om en medlem kommer med förslag (förslag inte bestämmelser) så ska helst flera instämma i det innan slaget klubbas igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, vad seriöst ni tar allt då.

Eftersom några tjafsade om hurvida man skulle skriva gtasajten och/eller sitt nickname så skrev jag detdär, men visst, jag kan ändra till "Regelförslag" eller något liknande istället... :)

Där jag "bestämde" att Bobbo skulle diskas trodde jag faktiskt att ni skulle förså att jag mestadels bara skojade, om man ser sättet jag skrev på...

Något mer ni vill veta...? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor