Jump to content

Pepparkas byggnads tävling!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bevisa det :lol:

Vice: Om jag gör ett hus kommer jag äta upp det efter att bilden är tagen, så superlim är nog inte att föredra.

Sure, ska vi säga klockan 02.50, utanför ICA? Och glöm för all del inte StellHell's skidor. :lol:

Siana:Bevisa det... :lol:

vice. : Jag vill gärna vara med och tävla. :wacko:

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevisa det :lol:

Vice: Om jag gör ett hus kommer jag äta upp det efter att bilden är tagen, så superlim är nog inte att föredra.

Hehe, hade inte dina päron tyck om att ha det lite tyst i huset för en gångs skull? :lol:

Om vi flyttar fram datumet till den 21 Dec, hade det passat folk bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beslutar härmed att diskvalificera ovannämd medverkande från tävlingen ehuru den medverkande icke satt sitt namn på pränt samt ej heller nedtecknat ordet GTASajten på valfri position i den tvådimensionella avbildningen av en tredimensionell figur.

Edit:

Innan jag läst vem som gjort den trodde jag det var skumtomten eller nåt, just på grund av den skumma tomten i förgrunden.

Edit:

Om det finns någon skum tomte här, förutom store tomtefar, annars är jag helt ute och åker tomte-spark..

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beslutar härmed att diskvalificera ovannämd medverkande från tävlingen ehuru den medverkande icke satt sitt namn på pränt samt ej heller nedtecknat ordet GTASajten på valfri position i den tvådimensionella avbildningen av en tredimensionell figur.

Edit:

Innan jag läst vem som gjort den trodde jag det var skumtomten eller nåt, just på grund av den skumma tomten i förgrunden.

Edit:

Om det finns någon skum tomte här, förutom store tomtefar, annars är jag helt ute och åker tomte-spark..

Eh, är det nödvändigt? Om någon nu vill stjäla mitt fenomela hus så låt denne göra det.

Och sedan vilken tid började du styra och bestämma i Vice.s tävling?

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänligen läs de angivna regler innan du uttrycker din värde- eller ovärdefulla åsikt.

Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare tongue.gif happy.gif )

Edit:

Varför tog du bort din har-använt-en-mall-så-du-är-diskad-text Vice?

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom har han använt sig av färdig "mall"!

Så Bobbo_Viking är här med officiellt diskvalicerad och kan inte delta i tävlingen.

Haha, den "mallen" har jag bakat själv. Det är två brända kaniner (den ena saknar öra) plus en gubbe vars ben är ihopsmälta. Och om man inte får baka någonting själv alternativt använda mallar så vet jag inte hur man ska lyckas att ens komma med i tävlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i hela friden måste det stå GTAsajten PÅ pepparkaksverket för? Om man skriver dit det på alppen där man också har sitt nick borde det ju fungera alldeles utmärkt.

GTAsajten är girigt och vill ta åt sig av vår ära om någon nu skulle lyckas med att få ihop ett riktigt panghus.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor