Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jaja, även fast att jag nu faktiskt råkar ha B-R-Ö-S-T. Men det är ju klart, jag är väl lite grabbig trots det. Det har faktiskt killar med. Vi kan t o m producera bröstmjölk om vi skulle bli ammade. Nåväl. Jag och Tomtefar ställer nog upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Bevisa det Vice: Om jag gör ett hus kommer jag äta upp det efter att bilden är tagen, så superlim är nog inte att föredra. Sure, ska vi säga klockan 02.50, utanför ICA? Och glöm för all del inte StellHell's skidor. Siana:Bevisa det... vice. : Jag vill gärna vara med och tävla. Redigerad 6 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vem har sagt något om att äta det?! Pepparkakor är äckliga... Du är nog nästan ensam om att tycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bevisa det Vice: Om jag gör ett hus kommer jag äta upp det efter att bilden är tagen, så superlim är nog inte att föredra. Hehe, hade inte dina päron tyck om att ha det lite tyst i huset för en gångs skull? Om vi flyttar fram datumet till den 21 Dec, hade det passat folk bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ja, 21:a är bättre förslag på datum, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 När var hur ska man lämna sitt bidrag? Onödigt att man ska spamma runt "Jag är med!!!", det borde vara så att när man lägger in ett bidrag så "är man med". Så printa ned vart vi ska slänga in våra bilder medan jag gör lite läxor så ska jag ta och göra en fin figur sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Gör en skapelse och posta här innan den 21 december-06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tadam! http://img213.imageshack.us/img213/8169/pepparkakshusgc6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Jag beslutar härmed att diskvalificera ovannämd medverkande från tävlingen ehuru den medverkande icke satt sitt namn på pränt samt ej heller nedtecknat ordet GTASajten på valfri position i den tvådimensionella avbildningen av en tredimensionell figur. Edit: Innan jag läst vem som gjort den trodde jag det var skumtomten eller nåt, just på grund av den skumma tomten i förgrunden. Edit: Om det finns någon skum tomte här, förutom store tomtefar, annars är jag helt ute och åker tomte-spark.. Redigerad 7 december, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Jag beslutar härmed att diskvalificera ovannämd medverkande från tävlingen ehuru den medverkande icke satt sitt namn på pränt samt ej heller nedtecknat ordet GTASajten på valfri position i den tvådimensionella avbildningen av en tredimensionell figur. Edit: Innan jag läst vem som gjort den trodde jag det var skumtomten eller nåt, just på grund av den skumma tomten i förgrunden. Edit: Om det finns någon skum tomte här, förutom store tomtefar, annars är jag helt ute och åker tomte-spark.. Eh, är det nödvändigt? Om någon nu vill stjäla mitt fenomela hus så låt denne göra det. Och sedan vilken tid började du styra och bestämma i Vice.s tävling? Redigerad 7 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Du verkar inte ha fuskat men du måste ha ditt namn på en lapp på bilden samt skall det stå Gtasajten på ditt verk. Redigerad 7 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Vänligen läs de angivna regler innan du uttrycker din värde- eller ovärdefulla åsikt. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare tongue.gif happy.gif ) Edit: Varför tog du bort din har-använt-en-mall-så-du-är-diskad-text Vice? Redigerad 7 december, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Dessutom har han använt sig av färdig "mall"! Så Bobbo_Viking är här med officiellt diskvalicerad och kan inte delta i tävlingen. Haha, den "mallen" har jag bakat själv. Det är två brända kaniner (den ena saknar öra) plus en gubbe vars ben är ihopsmälta. Och om man inte får baka någonting själv alternativt använda mallar så vet jag inte hur man ska lyckas att ens komma med i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Haha, Vice. gjorde bort sig! Jag vet! Jag såg fel. ber om ursäkt. Redigerad 7 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag vet! Jag såg fel. ber om ursäkt. Inget att ursäkta för. Men får jag vara med i leken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Inget att ursäkta för. Men får jag vara med i leken? Klart. Men du måste skriva en lapp med ditt namn och sprittsa på eller rita med en penna Gtasajten på ditt verk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Klart. Men du måste skriva en lapp med ditt namn och sprittsa på eller rita med en penna Gtasajten på ditt verk Tragiskt. Ty alla tomtar, kaniner och gubbar äro goda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Varför i hela friden måste det stå GTAsajten PÅ pepparkaksverket för? Om man skriver dit det på alppen där man också har sitt nick borde det ju fungera alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Varför i hela friden måste det stå GTAsajten PÅ pepparkaksverket för? Om man skriver dit det på alppen där man också har sitt nick borde det ju fungera alldeles utmärkt. GTAsajten är girigt och vill ta åt sig av vår ära om någon nu skulle lyckas med att få ihop ett riktigt panghus. Redigerad 7 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Lungt vi kan stryka det. Tänkte oxå på att det kanske blir svårt. Men nicket skall vara med i alla fall. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts