Jump to content

Pepparkas byggnads tävling!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad sägs om att man håller fram en handskriven lapp med ens medlemsnamn i bilden, för att eliminera alla tvivel om fusk? Jag tvivlar på att du hittar ett pepparkakshus med en lapp ståendes "Made by AngryAxel" på internet.

Eh va?!

Man kan väl bara köpa en såndär färdig satts och sätta på en lapp?

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar inte illa nu, men allvarligt talat; pepparkas byggnads tävling?

Det är mänskligt att fela, så det är ingen fara att göra fel ibland. Och om man även vet med sig att man stavar eller skriver dåligt, så kan man ju börja med att skriva sina inlägg i MS_word och sedan köra stavningskontrollen? Jag tror fler än jag skulle uppskatta detta.

Edit: Äckliga jävla ordfilter.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar inte illa nu, men allvarligt talat; pepparkas byggnads tävling?

Det är mänskligt att fela, så det är ingen fara att göra fel ibland. Och om man även vet med sig att man stavar eller skriver dåligt, så kan man ju börja med att skriva sina inlägg i MS_word och sedan köra stavningskontrollen? Jag tror fler än jag skulle uppskatta detta.

Edit: Äckliga jävla ordfilter.

Skabb din pesemistiska lilla gnällspik. Har du inget annat att göra än att gnälla på mig?!

Jag är fullt medveten om trådtitel. Har tom. nämt det i "vad är typiskt gtasajten"! Jag skrev den för att skoja lite. Hela tävlingen är ju bara på skoj, inget allvarligt.

Det är bara så tragiskt att läsa ditt eviga gnällande. Sluta att kommentera alla stavfel som du hittar. Försök att fylla ditt liv med viktigare saker i stället för gnäll.

The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... :wub::huh:

Kebab, sant som du säger. Okej ens nack skall vara med på en lapp eller dylikt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... :P:lol:

Hrm hrm... Jag tror ordet du söker är... ENDA! :shifty:

Erkänn... Jag är rolig, jag med mina busiga påhitt, som t.ex detta...

För övrigt undrar jag om det är tillåtet att köra ett samarbete med annan forumit? Jag försöker övertala Siana, men det kanske inte är tillåtet att vara flera?

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... :lol::shifty:

Nej jag menar ända! Och jag söker heller inte efter ordet NICK!

Visst är det okej att vara flera. Varför inte?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skabb din pesemistiska lilla gnällspik. Har du inget annat att göra än att gnälla på mig?!

Jag är fullt medveten om trådtitel. Har tom. nämt det i "vad är typiskt gtasajten"! Jag skrev den för att skoja lite. Hela tävlingen är ju bara på skoj, inget allvarligt.

Det är bara så tragiskt att läsa ditt eviga gnällande. Sluta att kommentera alla stavfel som du hittar. Försök att fylla ditt liv med viktigare saker i stället för gnäll.

The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... :wacko::lol:

Jaja, även fast att jag nu faktiskt råkar ha B-R-Ö-S-T. :lol:

Men det är ju klart, jag är väl lite grabbig trots det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor