KalleR Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hur gör man för att limma fast pepparkaksbitar med varandra? Hmm. jag får pengar de 15de, och bidagen ska vara inlämnade den 17de, blir för stressigt. tänker inte ägna helgen åt pepparkaksbak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Eh va?! Man kan väl bara köpa en såndär färdig satts och sätta på en lapp? Jaha, du menar sånt fusk. Jag menade mest att man lika gärna kan ta en bild från google/en kompis och säga att det är en själv som har byggt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Njah, jag vet inte om jag orkar va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Vad sägs om att man håller fram en handskriven lapp med ens medlemsnamn i bilden, för att eliminera alla tvivel om fusk? Jag tvivlar på att du hittar ett pepparkakshus med en lapp ståendes "Made by AngryAxel" på internet. Märkte att Kebab redan sagt detta. Redigerad 5 december, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Vad sägs om att man håller fram en handskriven lapp med ens medlemsnamn i bilden, för att eliminera alla tvivel om fusk? Jag tvivlar på att du hittar ett pepparkakshus med en lapp ståendes "Made by AngryAxel" på internet. Eh va?! Man kan väl bara köpa en såndär färdig satts och sätta på en lapp? Redigerad 5 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jag menar inte illa nu, men allvarligt talat; pepparkas byggnads tävling? Det är mänskligt att fela, så det är ingen fara att göra fel ibland. Och om man även vet med sig att man stavar eller skriver dåligt, så kan man ju börja med att skriva sina inlägg i MS_word och sedan köra stavningskontrollen? Jag tror fler än jag skulle uppskatta detta. Edit: Äckliga jävla ordfilter. Redigerad 5 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Okej grabbar, reglerna: Och vi som är tjejer behöver inte följa reglerna, eller vadå? Redigerad 6 december, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag menar inte illa nu, men allvarligt talat; pepparkas byggnads tävling? Det är mänskligt att fela, så det är ingen fara att göra fel ibland. Och om man även vet med sig att man stavar eller skriver dåligt, så kan man ju börja med att skriva sina inlägg i MS_word och sedan köra stavningskontrollen? Jag tror fler än jag skulle uppskatta detta. Edit: Äckliga jävla ordfilter. Skabb din pesemistiska lilla gnällspik. Har du inget annat att göra än att gnälla på mig?! Jag är fullt medveten om trådtitel. Har tom. nämt det i "vad är typiskt gtasajten"! Jag skrev den för att skoja lite. Hela tävlingen är ju bara på skoj, inget allvarligt. Det är bara så tragiskt att läsa ditt eviga gnällande. Sluta att kommentera alla stavfel som du hittar. Försök att fylla ditt liv med viktigare saker i stället för gnäll. The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... Kebab, sant som du säger. Okej ens nack skall vara med på en lapp eller dylikt. Redigerad 6 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... Kebab, sant som du säger. Okej ens nack skall vara med på en lapp eller dylikt. Hrm hrm... Jag tror ordet du söker är... ENDA! Erkänn... Jag är rolig, jag med mina busiga påhitt, som t.ex detta... För övrigt undrar jag om det är tillåtet att köra ett samarbete med annan forumit? Jag försöker övertala Siana, men det kanske inte är tillåtet att vara flera? Redigerad 6 december, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... Kebab, sant som du säger. Okej ens nack skall vara med på en lapp eller dylikt. Nej jag menar ända! Och jag söker heller inte efter ordet NICK! Visst är det okej att vara flera. Varför inte? Redigerad 6 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur gör man för att limma fast pepparkaksbitar med varandra? Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ingen aning Smält socker tror jag endel kör.. Luktar anushål.. Eller glasyr kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Smält socker tror jag endel kör.. Luktar anushål.. Eller glasyr kanske En viss skillnad på att lukta anushål och att lukta glasyr? Hmm.. jag kanske är med och limmar ihop lite pepparkakor. Vi får se! Redigerad 6 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 En viss skillnad på att lukta anushål och att lukta glasyr? Hmm.. jag kanske är med och limmar ihop lite pepparkakor. Vi får se! Att man använder glasyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Att man använder glasyr Jag som försökte göra mig rolig över ditt syftningsfel. Redigerad 6 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur gör man för att limma fast pepparkaksbitar med varandra? Ta tex superklister och sätt på varje del som du skall klistra ihop. Sedan pressa samman dem. Borde funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ta tex superklister och sätt på varje del som du skall klistra ihop. Sedan pressa samman dem. Borde funka... Fast då blir det inte så gott när man ska äta upp underverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Fast då blir det inte så gott när man ska äta upp underverket. Vem har sagt något om att äta det?! Pepparkakor är äckliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Skabb din pesemistiska lilla gnällspik. Har du inget annat att göra än att gnälla på mig?! Jag är fullt medveten om trådtitel. Har tom. nämt det i "vad är typiskt gtasajten"! Jag skrev den för att skoja lite. Hela tävlingen är ju bara på skoj, inget allvarligt. Det är bara så tragiskt att läsa ditt eviga gnällande. Sluta att kommentera alla stavfel som du hittar. Försök att fylla ditt liv med viktigare saker i stället för gnäll. The_go: du är ända tjejen och du är lite manshafftig så du går under den kategorin med... Kebab, sant som du säger. Okej ens nack skall vara med på en lapp eller dylikt. Jaja, även fast att jag nu faktiskt råkar ha B-R-Ö-S-T. Men det är ju klart, jag är väl lite grabbig trots det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jaja, även fast att jag nu faktiskt råkar ha B-R-Ö-S-T. Bevisa det Vice: Om jag gör ett hus kommer jag äta upp det efter att bilden är tagen, så superlim är nog inte att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts