Vice. Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jag får väl hålla i den här tävlingen med. Hoppas det är okej för er, vill inte ta i från er nått. Känner någon att de hade tänkt samma sak får de gärna ta över. Men detta är en kul årlig tävling som vi inte får missa. Okej grabbar, reglerna: Anmäl er till tävlingen i den här tråden Bidragen, med bild, skall vara inlämmnade senast söndagen den 31 December. Ni får skapa precis vad ni vill, hus, byggnad, gubbe, tant osv. En lapp med ert nick här på forumet skall vara med på bilden. Man får inte använda sig av en "färdig" mall. Alltså färdiga väggar, golv, tak osv. som man tex kan köpa på konsum Alla hjälpmedel får användas. Så som, klister, grönsaker osv. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare ) För övrigt är det helt fritt. Det är bara fantasin som sätter gränserna. På måndagen den 1 december kommer en poll upp där man röstar fram en vinnare. Lycka till. Redigerad 21 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Alexzander anmäler sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Suger på att bygga pepparkakshus..! Så jag tror inte jag vågar... Tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Suger på att bygga pepparkakshus..! Så jag tror inte jag vågar... Tyvär. Gör en pepparkaksgubbe eller varför inte en pepparkasvulkan, de är lätta att göra. Pepparkaksboll är oxå lätt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Suger på att bygga pepparkakshus..! Så jag tror inte jag vågar... Tyvär. klister och några äckliga pepparkakor lättare en så är det inte... Redigerad 5 december, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Kul idé, jag hoppas fler anmäler sig! Tyvärr har jag inte tid till något annat än plugget, men nästa jul! Redigerad 5 december, 2006 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Anmäler mig, men jag kan inte svära på att jag kommer lämna ett bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Anmäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag anmäler mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Funderar på det. Har rätt mycket tid till annat när man är arbetsslös Dock inte säker på att jag lämnar något bidrag men jag ska försöka.. SKÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskution, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalifiseras han/hon med omedelbarverkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare ) Då borde man utesluta deltagare från den diskussionen eftersom man annars kan döma ut ett bidrag bara för att det lätt vinner tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 En lapp med sitt nick på borde finnas med på fotot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Då borde man utesluta deltagare från den diskussionen eftersom man annars kan döma ut ett bidrag bara för att det lätt vinner tävlingen. Ah, det är nog ingen som kommer fuska. Vi kan avgöra tillsammans om det är fusk eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Får man bygga tillsammans med en annan forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Oh, jag skulle supergärna vilja vara med. Fast jag tror jag har annat för mig. När är senaste anmälningsdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Får man köpa sånna där färdiga och sen skriva gtasajten på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Får man köpa sånna där färdiga och sen skriva gtasajten på den? Men läs reglerna din jävla mupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag tänkte "yeah what the hell" men sen tänkte jag om ^^ Jag tänker inte anmäla mig pga att jag kommer äta upp pepparkaks (insert valfri cpgrej) innan jag har hunnit bygga klart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jag tänker inte anmäla mig pga att jag kommer äta upp pepparkaks (insert valfri cpgrej) innan jag har hunnit bygga klart ^^ Pepparkaksrullstolen? --- Men som sagt, har man en lapp med sitt nick med på fotot så elimineras ju i princip risken för fusk. Redigerad 5 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Pepparkaksrullstolen? --- Men som sagt, har man en lapp med sitt nick med på fotot så elimineras ju i princip risken för fusk. Eh va?! Man kan väl bara köpa en såndär färdig satts och sätta på en lapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts