Jacker Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 *Bump* Forsätt nominera! För de som nominerat två spel är det dags att välja ut ett, annars kommer era nomineringar inte räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Oblivion Varför? Samma anledning som Jacker skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Mitt val är OBLIVION Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bara för att vara snäll låter jag tråden vara öppen över jul, folk får ju trots allt en hel del spel då. 28 december är nytt datum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nu vet jag att tomten kommit med spel - så fortsätt nominera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nu har jag lirat Gears Of War, det är verkligen årets spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag har fått besluts ångerst. Antingen Oblivion som jag skrev X antal sidor bak. Eller Gears of War, har börjat spela riktiga XL matcher nu.. Aja, jag har ett tag på mig att tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 The Legend of Zelda: Twilight Princess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nu när jag fått det är det helt klart årets bästa spel.... Gears of war får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Någon gång under morgondagen stänger tråden för bidrag!! Ös på med röster nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Canis canem edit. Lätt årets bästa, man kan inte sluta spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Half life 2 Episode one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 HITMAN: BLOOD MONEY Helt klart årets bästa, dessutom ett av de bästa ps2-spelen jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nomineringarna avslutade!! ALLA NOMINERINGAR UNDER DETTA INLÄGG RÄKNAS INTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 http://info.med.yale.edu/yfp/ymg/comply/images/STOP%2013.jpg Nomineringarna avslutade!! ALLA NOMINERINGAR UNDER DETTA INLÄGG RÄKNAS INTE!! När kommer pollen upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts