Foo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Om det släpps nästa år kan man väl inte räkna det som 2006 års bästa spel? Men om det släpps i år och jag ändå inte kommer spela det förrän 5 Jan så gills det visst (pga GameCube befinner sig i Lund, och jag befinner mig i Trollhättan fram till 5 Jan f.r.om. 18 Dec.(Spelet kommer till mig 24 Dec)) Troligen blir det "The Legend of Zelda: Twilight Princess". wub.gif Bojkotta GameSpots recension! excl.gif Vad är det för fel på den? Redigerad 6 december, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vad är det för fel på den? 8.8?! Tjockisen spelar ju säkert bara WoW och sånt skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag spelar sällan nya spel pga min dator, men min PSP är lika bra som andras (om inte bättre ) så jag nominerar GTA: Vice City Stories. Motivering: Portabelt Vice City med alla dess underbara grafiska framsteg, kombinerat med retrokickar från VC-tiden med stöd av hederlig 80-talspop och -rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 8.8?! Tjockisen spelar ju säkert bara WoW och sånt skit... Jo, jag kollade på den en extra gång och upptäckte att han inte har känsla för nostalig & äkta "Zelda-känsla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Gears of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Canis Canem Edit - Mycket roligt och underhållande, mycket att utforska och mycket skön skol kännsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Hysteriskt roligt och beroendeframkallande. Redigerad 7 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 And my vote goes to The Elder Scrolls IV: Oblivion Motivering: Bethesda Softworks fjärde spel i The Elder Scrolls serien, har fått enormt höga betyg av nästan alla större speltidningar så det är ett krav att det spelet är med. Med sin Rai (Radiant AI) så lever karaktärerna i spelet dom har fått sina krav, t.ex; Varje NPC måste äta,sova,umgås,vilket inte funnits i något annat spel i The Elder Scrolls serien(dom har bara stått där och pratat med en).. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hysteriskt roligt och beroendeframkallande. Det släpptes väl ändå inte i år? Jag tycker Oblivion ska vinna. Jävligt fritt, snyggt och vackert, nästan alla karaktärer har sin egna stil och charm, och de måste äta och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Det släpptes väl ändå inte i år? Oj, nej det gjorde det inte. Redigerad 7 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 IPCurve 0.5 eller kurveSDL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kan ju säga att Twilight princess kommer att sparka varända litet spel rakt i arslet när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kan ju säga att Twilight princess kommer att sparka varända litet spel rakt i arslet när det kommer. Ord på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Detta blir svårt. Jag har inte speat så många spel i år som är från i år. Jag hade gärna sagt FEAR Extraction Point om man fick nämna expantioner. Jag nominerar Final Fantasy XII även ifall jag itne har spelat det. Annars är det bästa spelet jag spelat från 2006 Driver: Paralell Lines och det är inte värt att nomineras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Mitt val blir: Canis Canem Edit. Sån jävla glädje och så bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har väl inte spelat nå bra spel iår så det får väl bli Half-life 2 Episode 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sin episodes episode 1 var mkt bra i mitt tycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Medieval 2: Total War Mycket skönt och roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Kommer inte på nåt spel från i år som jag har skaffat, allt laggar bara. Jag väljer ett som jag knappt spelat, men det ägde då jag gjorde det... Gears Of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts