Jacker Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Japp, det är dags för GTAsajtens meddlemar att utse årets spel! Det går till såhär; I den här tråden skriver man ned det spel som är det bästa man spelat i år (av de spel som släppts i år, förstås). Sedan tas de populäraste ut till en poll där den slutliga omröstningen sker. Tråden öppen för bidrag fram tills 28 december!! REGLER: (Regler kan komma att ändras) 1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till t.ex. Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet. 2. Expansionspaket räknas inte. 3. Håll tråden ren. Det ska egentligen bara ske nomineringar här, posta inte off-topic i onödan. GÖR SÅHÄR: Skriv bara ned titelns hela namn och posta, gärna med en motivation. Oseriösa bidrag eller bidrag som bryter mot reglerna räknas helt enkelt inte, så försök inte vara sneaky. Om ni är osäkra på vad ni vill rösta går det bra att vänta, det kommer sägas till innan det är försent. Tråden kommer att vara öppen 2 - 3 veckor för bidrag, eller kanske mer - man vet aldrig. Sen tas de populäraste alternativen till en poll där slutlig omröstning pågår i ungefär ett par veckor. Redigerad 20 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Scarface: The world is yours - var mycket roligare än förväntat. (duger det som nominering? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion. Ganska självklart val för mig. Det är i princip bra på alla punkter, väldans roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Har inte bestämt mig för vilket spel jag ska nominera än. Men undrar om årets spel förra året blev utsedd? Kom ihåg nomineringarna, men har inget minne av att det blev nåt mer efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Har inte bestämt mig för vilket spel jag ska nominera än. Men undrar om årets spel förra året blev utsedd? Kom ihåg nomineringarna, men har inget minne av att det blev nåt mer efter det... Kanske försvann i "the big crash"? (Fast egentligen har jag ingen aning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) The Elder Scrolls IV: Oblivion faller min röst på. Hade helt otroligt roligt med det förr, och det går även att spela än. Redigerad 4 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Har spelat över 100 timmar med detta spel, klart det får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion. Ganska självklart val för mig. Det är i princip bra på alla punkter, väldans roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Medieval 2: Total War Mycket skönt och roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Visste knappt vilket spel det var förens Panimala började prata romantiskt om det på MSN. Efter att ha kikat lite på det upptäckte jag att spelet verkade mycket intressant, och köpte det. Och det var kärlek direkt - känslan när man för första gången ser spelvärlden är ett "Wow!"- ögonblick att minnas. Trots att jag har haft spelet i över ett halvår har jag långt ifrån blivit klar med det. Det är ett enormt, öppet, vackert och medtagande spel som defenetivt förtjänar att vara 2006 års bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Visste knappt vilket spel det var förens Panimala började prata romantiskt om det på MSN. Efter att ha kikat lite på det upptäckte jag att spelet verkade mycket intressant, och köpte det. Och det var kärlek direkt - känslan när man för första gången ser spelvärlden är ett "Wow!"- ögonblick att minnas. Trots att jag har haft spelet i över ett halvår har jag långt ifrån blivit klar med det. Det är ett enormt, öppet, vackert och medtagande spel som defenetivt förtjänar att vara 2006 års bästa spel. /agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Spänner inte ryggraden i något uttalande förren jag fått undersöka Twilight Princess. Annars, utan att ge någon nominering, ligger Hitman Blood Money och Shadow of The Colossus båda bra till för en röst från min sida. Redigerad 4 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Förra årets, för dem som var intresserade. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37382 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 World Of Warcraft Behöver inte säga mer, alla som lirar det vet hur underbart spelet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 World Of Warcraft Behöver inte säga mer, alla som lirar det vet hur underbart spelet är. "1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet." WoW släpptes i Sverige förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Resident Evil 4:a! Spännade spel som man inte tröttnar på. Bra story och stort + att man får ett extra spel när man klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Förra årets, för dem som var intresserade. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37382 Att inte F.E.A.R fick mer än tre röster, jag tror jag skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Min röst går till Football Manager 2007- För det bästa och mest realistiska manager spelet som har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Resident Evil 4:a! Spännade spel som man inte tröttnar på. Bra story och stort + att man får ett extra spel när man klarat det. "1. Spelet ska ha släppts i Sverige i år. Om ett spel släpptes till Xbox förra året, men PC- versionen kom i år är det fortfarande godkänt att nominera spelet." PC- version släpps visserligen om ett par veckor, men du kan inte mena den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Resident Evil 4:a! Spännade spel som man inte tröttnar på. Bra story och stort + att man får ett extra spel när man klarat det. Släpptes till PS2 för drygt 1 år sen, till Gamecube ett par månader innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts