R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej. Då är det väl då då. Men sluta dumförklara folk, har du ingen källa så kan jag inte heller vara säker på det du säger. Jag har källa. Läste du min edit? Förlåt, jag ska sluta dumförklara folk som är för lata för att kolla upp saker. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag har personligen en PC, men har också haft Mac hela mitt liv så jag håller någorlunda koll på den. En Mac med Windows kan köra spel, ja. Men eftersom Apple optimera sina maskiner för multimedia och inte spel så krävs det en rätt så dyr Mac för att köra samma spel som en någorlunda billig PC. @Vista, så ska jag skaffa någon av versionerna med Windows Media Center, eftersom jag har en Xbox 360 och vill utnyttja det. Det känns som man måste skaffa Ultimate så man får allt=/ Funktionerna verkar vara rätt så trevliga, även om Tigern på Macen redan haft flera av dom i några år. (Clicky) Jag har en fråga ang. priset. Vad menas med Uppgradering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag har en fråga ang. priset. Vad menas med Uppgradering? Om du har XP installerat kan du köpa en uppgradering så uppgraderar den till Vista. Det har dock inte samma nackdelar längre eftersom en uppgradering egentligen bara är en nyinstallation med sparade inställningar så har du XP finns det förmodligen ingen anledning att inte ta uppgradering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Öhm, jag trodde att alla slutade tro på det där för några år sen. Installera Windows Vista själv och kolla. DRM och liknande skit finns fortfarande kvar men någon sådan nedladdningsspärr finns inte. Okej, har inte uppdaterat mig på det här med ny OS på 1½ år så jag hade ingen aning. XP funkar bra för mig, ser ingen anledning till varför jag ska byta till Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hörde att de ska släppa en version för dubbla CPU, en för 1024 RAM och en för 2048 RAM. Även en version för de som vill byta moderkort mer än en gång, även hårddiskbyte är begränsat i den versionen. Vill man köra med sin vanliga skärm kommer en version för det med. Sedan kommer en version som verkligen fungerar - Vista BugFree ska den heta. Säljs i numrerad upplaga på Guldfynd. Oklart dock om den är för stationära datorer med dubbla CPU, eller för burkar med max 2048Mb RAM, för plattskärm eller för bärbara datorer. Under 2008 släpps även en riktig lågbudgetmodell, Vista ÖB, som endast kommer att säljas av en av våra lågprisvaruhuskedjor. Nackdelen med den versionen är att den är låst till att användas på stationära datorer med CRT-skärmar med max 12 tum och VGA-upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Under 2008 släpps även en riktig lågbudgetmodell, Vista ÖB, som endast kommer att säljas av en av våra lågprisvaruhuskedjor. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts