Villah Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tjenna killar, jag är nybörjare på GTA SA, men jag har kommit till San Fierro och är på vissa uppdrag där det är nödvändigt att skjuta ur bilen, alltså driveby.. Men jag måste ha kommit till en knapp eller nånting, för det går INTE.. Fasst jag har provat alla vapen, jag har även tagit tillbaks de standard kontrollerna så allt borde vara som det ska. Men ändå så går det inte att skjuta me vapnet ur bilen. Känner mig som en fjant men jag måste bara fråga för jag har inte kunnat klara uppdragen utan att skjuta.. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tjenna killar, jag är nybörjare på GTA SA, men jag har kommit till San Fierro och är på vissa uppdrag där det är nödvändigt att skjuta ur bilen, alltså driveby.. Men jag måste ha kommit till en knapp eller nånting, för det går INTE.. Fasst jag har provat alla vapen, jag har även tagit tillbaks de standard kontrollerna så allt borde vara som det ska. Men ändå så går det inte att skjuta me vapnet ur bilen. Känner mig som en fjant men jag måste bara fråga för jag har inte kunnat klara uppdragen utan att skjuta.. MVH Bros helt och hållet på vilken konsol som du spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Bros helt och hållet på vilken konsol som du spelar på. Hell no. -- Titta åt sidan från bilen, (PC är det Q och E, Ps2 är det L2 och R2) sen så skjuter du bara som du ska göra normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Villah Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Okej tack ska ni ha! Sorry my bad, jag hade fått för mig på nån jävla vänster att det var Mus knapp höger.. Kan låsa tråden nu! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Det verkar som problemet har löst sig för dig, men du vet väl att du måste ha en SMG av nåt slag (uzi, mp5) för att göra drive-bys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det verkar som problemet har löst sig för dig, men du vet väl att du måste ha en SMG av nåt slag (uzi, mp5) för att göra drive-bys? Om man har det vapnet på sig så byter man ju automatiskt till det vapnet när man hoppar på ett fordon väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Om man har det vapnet på sig så byter man ju automatiskt till det vapnet när man hoppar på ett fordon väl ? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Om man har det vapnet på sig så byter man ju automatiskt till det vapnet när man hoppar på ett fordon väl ? Han menade förmodligen att man måste ha den på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Han menade förmodligen att man måste ha den på sig. Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts