Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ja det fanns ju en snygg iallafall Ice cube är en röst rikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag gillade din Kebeb, men jag votar IsKuben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Eftersom jag inte Hittar nån vettigare tråd om NFS: Carbon så frågar jag här. Vart "stylar" man bilar? Det finns en officiell carbon-tråd, sök så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Sista dagen att rösta nu! Jag har lite problem, dock.. Jag kommer inte vara vaken klockan 23.59 när det är sagt att tävlingen ska avgöras.. Så jag får lita på att någon annan ser vem som kom etta, tvåa och trea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 En röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Sista dagen att rösta nu! Jag har lite problem, dock.. Jag kommer inte vara vaken klockan 23.59 när det är sagt att tävlingen ska avgöras.. Så jag får lita på att någon annan ser vem som kom etta, tvåa och trea? Jag är vaken klockan tolv, jag kan väl slänga en blick då och skriva upp vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag är vaken klockan tolv, jag kan väl slänga en blick då och skriva upp vad som händer. Låter bra. Lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Låter bra. Lova! Jag kan inte lova något. Det kan ju hända saker, jag kan bli skjuten, ramla av stolen och bryta en arm eller vad som helst. Då tänker jag inte kolla på pollen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag kan inte lova något. Det kan ju hända saker, jag kan bli skjuten, ramla av stolen och bryta en arm eller vad som helst. Då tänker jag inte kolla på pollen direkt. Klart du måste. For the poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Kebab. Ren och blå, inge massa krams och flams ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Får väl tacka alla som röstat på mig och samtidigt gratulera Kebaben för en god kamp (om det nu var någon kamp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Får väl tacka alla som röstat på mig och samtidigt gratulera Kebaben för en god kamp (om det nu var någon kamp). Än är det inte avgjort. Väldigt jämnt om andraplatsen måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Vad hände med pollen när tävlingen är över?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Röstar på markus15! (Kan inte se de bilder som ligger på beffo btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) (Kan inte se de bilder som ligger på beffo btw) Lustigt, Beffo är uppe och allt fungerar som det ska, av vad jag kan se i alla fall. Jahopp, jag skulle visst avsluta pollen. 1:a Kebab med 16 röster. 2:a L_Voll med 7 röster. 3:or Everest och Ice Cube delar på tredjeplatsen med 6 röster var. Nu gjorde jag ett jättebra jobb va kebab ? Redigerad 10 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Hurray! Tack alla som rösta på mig. Grattis Kebab! Redigerad 11 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Hurray! Tack alla som rösta på mig. Tack själv för en sån snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Finfint, simpa! Jag vill tacka alla som röstade på mig. Trodde verkligen inte att jag skulle vinna.. Tack! Och grattis till tvåan, treorna och resten av de tävlade också. Redigerad 11 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Finfint, simpa! Jag vill tacka alla som röstade på mig. Trodde verkligen inte att jag skulle vinna.. Tack! Och grattis till tvåan, treorna och resten av de tävlade också. Tack Kebab Tror du det blir en till sån här tväling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tack Kebab Tror du det blir en till sån här tväling Joodå, om intresset finns så kan jag fixa en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts