Solidsnake Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Kebab, GTA NÖRDEN eller I lol? Svårt att bestämma mig.... @Shady_4_life - Det ska inte vara några fucking vinyls på bilar alls. Ser så jävla fult ut. Det ska vara 'clean'. Ska inte heller ha ful ''kjolpaket'' eller en äcklig vinge som hänger där back 2 m upp i luften. Några intag går bra men 6st fula? Fuck no... Vote : Kebab (synd att man kunde inte välja flera) Asså jag blir trött på ditt jävla klagande skit i hur dom gör sina bilar..FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Min röst går till Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vote: Ice_Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 OT : Asså jag blir trött på ditt jävla klagande skit i hur dom gör sina bilar..FFS Jag tycker tvärtom...väldigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Min röst går till L_Voll. Riktigt schyst (stavning) bil du har där L_Voll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Buhuhu... inte en ända röst. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Buhuhu... inte en ända röst. :'( Inte jag heller Men hade 3 bilar som jag valde mellan, valde fel tydligen, tänkte att det kunde vara kul med den enda RX-7:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Voterade på Chebabben. (Kebab) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 GTA NÖRDENs, helt klart, fult gammalt vrak, älskar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Buhuhu... inte en ända röst. :'( Hehe samma här kryper in i ett hörn med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag har fått förvånansvärt många röster måste jag säga.. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tjoohooo!! Äntligen har man fått en röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tjoohooo!! Äntligen har man fått en röst! Grattis sitter och vänta på en röst ochså sitter i ett mörkt hörn och väntar,väntar,väntar osv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Grattis sitter och vänta på en röst ochså sitter i ett mörkt hörn och väntar,väntar,väntar osv..... Jag kan joina dig. Jag hade tänkt ta en lambo...men eftersom Kebab valde en lambo så tänkte jag att dem nog skulle bli för lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 And the vote goes to........ KEBAB ! Motivation, damn that's clean! Nej jag är inte hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 CHEBAB. sry kraxxXXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ice Cubes hade en väldigt unik design, me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kan joina dig. Jag hade tänkt ta en lambo...men eftersom Kebab valde en lambo så tänkte jag att dem nog skulle bli för lika... Tack då slipper man sitta själv i mörka hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 NOOOOOOO!!! :'( :'( :'( :'( Jag hade glömt bort den här tävlingen juh... Nu blev inte jag me :'( Oh well... Me vote goes to me matey, Kebab, yarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Eftersom jag inte Hittar nån vettigare tråd om NFS: Carbon så frågar jag här. Vart "stylar" man bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts