Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Tävlingen avslutad! 1:a Kebab med 16 röster. 2:a L_Voll med 7 röster. 3:or Everest och Ice Cube delar på tredjeplatsen med 6 röster var. Deltagare (17/20) 1. JSHC 2. Sniper 3. Krax 4. Kebab 5. gta_player 6. GTA NÖRDEN 7. Ice Cube 8. PHiLLE___ 9. L_Voll 10. spajdermän 11. markus15 12. I lol 13. Boomer 14. Darkwolf 15. Everest 16. fredde88 17. nexus 18. Gta_Erra Enjoy! Redigerad 11 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Min röst går till GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Min vote går till ingen mindre än L_Voll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Min röst går till El Everesto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Maarkuus femton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Var väldigt jämt för mig mellan Kebab och Everest men min röst hamnade på...... KEBAB Darkwolf: Snygg BMW Redigerad 4 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Everest får min röst, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kebab och Ice Cube var dom enda som var snygga. Röst går till Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kebab och Ice Cube var dom enda som var snygga. Röst går till Kebab. Asså, vad ser alla i Kebabs Bils??? asså inget illa menat mot han , men den e inte så stylad, eller snygg.. min röst går till Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Asså, vad ser alla i Kebabs Bils??? asså inget illa menat mot han , men den e inte så stylad, eller snygg.. min röst går till Everest Finns något som kallas "clean" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Asså, vad ser alla i Kebabs Bils??? asså inget illa menat mot han , men den e inte så stylad = snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Asså, vad ser alla i Kebabs Bils??? asså inget illa menat mot han , men den e inte så stylad, eller snygg.. min röst går till Everest Den har ju dock inte 15 olika vingar vilket är ett minus, men man kan ju inte få allt i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Kebab och Ice Cube var dom enda som var snygga. Röst går till Kebab. Orkar inte kolla igenom alla bilder men jag litar på aKi så de blir Kebab Redigerad 4 december, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Merkky säger rösta på I_lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Min röst går till Gta_Erra. Ser nu att mina stylings kvaliteér inte står sig långt i konkuraransen, men huvudsaken är att delta eller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Min röst går till Gta_Erra. Ser nu att mina stylings kvaliteér inte står sig långt i konkuraransen, men huvudsaken är att delta eller.... Tack så mycket Trodde inte att någon skulle rösta på mig GTA_Nörden jag tycker din bil är väldigt flashig med den glansiga färgen och snygga fälgar Så Jag röstar på dig Och kanske många tror att jag röstar på han för att han röstade på mig men jag tycker hans bil är snyggast men alla andras bilar är ju såklart skit snygga också. jag alla era andras bilar också. Redigerad 4 december, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Asså, vad ser alla i Kebabs Bils??? asså inget illa menat mot han , men den e inte så stylad, eller snygg.. min röst går till Everest Det ska inte vara så mycket lull lull på vissa bilar. Det gör bara dom fulare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Kebab, GTA NÖRDEN eller I lol? Svårt att bestämma mig.... @Shady_4_life - Det ska inte vara några fucking vinyls på bilar alls. Ser så jävla fult ut. Det ska vara 'clean'. Ska inte heller ha ful ''kjolpaket'' eller en äcklig vinge som hänger där back 2 m upp i luften. Några intag går bra men 6st fula? Fuck no... Vote : Kebab (synd att man kunde inte välja flera) Redigerad 5 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts