VickeX Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Den här är grymt bra och riktigt jävla rolig! Lär ju bli viralt rejält snabbt (redan 11k likes på bara "1000" views). 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Den här är grymt bra och riktigt jävla rolig! Lär ju bli viralt rejält snabbt (redan 11k likes på bara "1000" views). "I'm gonna pound that crazy, like an elaborate black man handshake" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 "I'm gonna pound that crazy, like an elaborate black man handshake" Haha, så mycket bra text. Gillar den här delen: "this dude's gotta dick that I don't comprehend I had to move ma neck to see it end to end I mean the physics of his dick just don't make any sense" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2013 Den här är grymt bra och riktigt jävla rolig! Lär ju bli viralt rejält snabbt (redan 11k likes på bara "1000" views). Jag tog mig tid att lyssna och ångrar mig inte! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2013 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2013 classic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 (redigerad) Kustbevakningen har öppet hus och en unge får testa brandslangen Kim Redigerad 30 april, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2013 uVcVSEa_Ooo Hahaha jävla idioter det finns alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 Jag tycker inte synd om henne, den här typen av okunskap straffar sig själv. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 Jag tycker inte synd om henne, den här typen av okunskap straffar sig själv. Oj, jävlar! Den där filmen måste jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 Jag tycker inte synd om henne, den här typen av okunskap straffar sig själv. Oj, jävlar! Den där filmen måste jag se. Denna är bättre. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 http://www.yolof.se/uploads/akesson_diss.jpg Haha. Den var så oväntad. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Idag satt jag och en labbpartner i säkert en halvtimme och skrattade åt och letade upp filmer på kängurus som halkar. Här kommer topp två på dagens lista! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 http://www.yolof.se/uploads/akesson_diss.jpg Haha. Den var så oväntad. Lite onödigt påhopp imo. Har för mig att Åkesson sa något som inte var helt idiotisk om miljön. Svårt att hitta youtubeklipp med vad han svarade eftersom alla fokuserar på påhoppet. Men ja det kom väldigt oväntat, Åkessons blick är rätt rolig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Lite onödigt påhopp imo. Har för mig att Åkesson sa något som inte var helt idiotisk om miljön. Svårt att hitta youtubeklipp med vad han svarade eftersom alla fokuserar på påhoppet. Men ja det kom väldigt oväntat, Åkessons blick är rätt rolig iaf Fast det var ju inget påhopp, det var ju en välriktad diss och ett lysande PR-trick... och när du försvarar Åkesson med att säga att han har sagt något som inte var helt idiotisk om miljön kan du ju egentligen låta bli att säga något alls. Aeh, förlåt, jag menar inte att låta så arg, jag hara bara väldigt lite respekt för den mannen och tänder till när man tar honom och hans parti i försvar. Du kanske är SD:are? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts