ZcruweN Skrivet 19 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2013 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2013 Björn Skifs byter namn till Tommy Nilsson 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Siana Skrivet 26 mars, 2013 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Jag var uttråkad och gjorde en sån här. 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Jag var uttråkad och gjorde en sån här. 96AJqjD4q_8 Bra jobbat du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Jag var uttråkad och gjorde en sån här. 96AJqjD4q_8 - Jag gör ALLT för att vara i din närhet! - Visst... Är det så! Snyggt jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Jag var uttråkad och gjorde en sån här. 96AJqjD4q_8 Haha, hur långt tid tar det att göra en? Jag menar, man måste ju kolla igenom klippet några gånger för att hitta passande saker att flytta runt på så det blir roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Kul att ni gillade den allesammans, tack! Gör säkert fler en regnig dag, om någon vet ett annat program som skulle bli ett bra offer är det bara att tipsa. Haha, hur långt tid tar det att göra en? Jag menar, man måste ju kolla igenom klippet några gånger för att hitta passande saker att flytta runt på så det blir roligt. Tittade aldrig igenom hela avsnittet faktiskt. Det var inte så svårt att klippa om något så att det blev en bisarr röra utan en röd tråd. Det svåra var snarare att få det att inte verka överdrivet klippt. T e x om du vill stapla en persons olika repliker på varandra får du varva med en mutad vinkel på något annat emellan dem så man inte ser hoppet. Tog 1-2 timmar kanske! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 (redigerad) Åh, den plågsamma ironin. Haha, nu kom en ny statusuppdatering som innehöll rättningen: "filmtipps?" Redigerad 26 mars, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Åh, den plågsamma ironin. Haha, nu kom en ny statusuppdatering som innehöll rättningen: "filmtipps?" "Vart" är ganska dialektalt här uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 "Vart" är ganska dialektalt här uppe. Det var mest "film tipps" jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2013 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/168552_10151433020212961_1066040900_n.jpg Har passerat den här ett antal gånger senaste veckan, men har inte kunnat stanna för att fota. Men nu så! Lite trist dock, jag behöver två... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2013 Jag slutar då aldrig att skratta åt denna, så jävla bra 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2013 http://imgur.com/a/tvHuk/ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 Varning, sänk ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 Anti-joke chicken. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2013 Äntligen har remaken av Double Dragon II släppts på XBox 360. Och beskrivningen får en genast att vilja skaffa spelet: This is a remake “Double Dragon II” a 80’s game. The story line takes same as original game story. However, the graphic, character, action, system etc. are change. Also we are including new stage and enemy in the game. The player will be addicted to new version of Double Dragon II. Also, characters are undressed from 80’s style, and recreated with modern sexy and beautiful style that amaze you and feel never been experienced world before. Varför översätta för hand när man kan använda Google Translate? Tur att vi i Sverige iallafall gör det ordentligt... Detta är en remake "Double Dragon II" en 80: s spel. Berättelsen linjen tar samma som ursprungliga spelet berättelse. Men grafiken, karaktär, handling, systemet etc. är förändring. Också vi är bland nytt steg och fiende i spelet. Spelaren kommer vara beroende av ny version av Double Dragon II. Dessutom är tecken klädde av 80-talet stil och återskapas med moderna sexig och vacker stil som förvåna dig och känner aldrig varit upplevt värld innan. Länk US Länk Sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2013 http://www.ilooklikebarackobama.com/ Close enough! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2013 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts