Vice. Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Va?? Fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Va?? Fattar inte Det finns inte några hajar så här långt norrut för att vikingarna dödade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Va?? Fattar inte Blev du tappad i golvet som barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Blev du tappad i golvet som barn? Ja Redigerad 22 januari, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 8m-dTFh0Gzg Förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 Förra sidan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=XFtmh_kOYEs 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Trodde att detta var en facerape först... Sjukt, imo. Kanske inte riktigt passar här, men jag vet inte vart annars jag ska posta det. Vi har väl ingen riktig religions-tråd, eller? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Jag gillar inte heller folk som använder uttrycket fara när man inte ska åka någonstans. "Fara ut på en promenad." hur konstigt låter inte det egentligen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Jag gillar inte heller folk som använder uttrycket fara när man inte ska åka någonstans. "Fara ut på en promenad." hur konstigt låter inte det egentligen? Hör väl inte hemma i humortråden? Men det kommer väl av färd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 (redigerad) Jag fattar inte. Redigerad 25 januari, 2013 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Hör väl inte hemma i humortråden? Men det kommer väl av färd? Förstår inte folk när jag är oseriös längre, eller vad är det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Förstår inte folk när jag är oseriös längre, eller vad är det frågan om? Det blir så knepigt på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Förstår inte folk när jag är oseriös längre, eller vad är det frågan om? Lugn, jag förstod. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Lugn, jag förstod. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Bam agera är ju helt cp i huvet. http://www.youtube.com/watch?v=XRgkqerUJik 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Bam agera är ju helt cp i huvet. http://www.youtube.com/watch?v=XRgkqerUJik Snart på en mellanstadieskolgård nära dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Bam agera är ju helt cp i huvet. http://www.youtube.com/watch?v=XRgkqerUJik Han måste trolla, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts