Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag hade en intressant konversation med nån på Omegle. Jag valde frågealternativet och fick den intressanta "frågan"...

Question to discuss:

My uncle and I were fishing and he stood up to pee off the side of the boat and he pooped his pants so hard it started clumping up and bulging out and I got turned on

http://logs.omegle.com/9259317

:D

EDIT: Han lade upp det på reddit också, men jag fattar inte hur den sajten funkar.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av en tillfällighet såg jag denna holländska reklam för någon dag sedan:

post-343-0-25334900-1357593794.png

Vad kan nu detta vara tänkte jag? Jo det visar sig vara två övre medelålders män som spelar något slags synthdansband. Tydligen är deras platta rätt poppis i Nederländerna just nu. Med tanke på hur påkostade och fantasifulla deras musikvideos är, och med sina innovativa 1990-talsbeats kan de ju inte annat än bli megahits i hemlandet. Alla videos består av de två männen inklippta i någon naturbakgrund, varav den ene spelar keyboard och den andre mest diggar med. Enda skillnaden i uppläggen är att de byter plats ibland. Jag finner detta pinsamt mysigt om jag ska försöka hitta ord till att beskriva det...

Varsågoda här är Fantasticos!!

• Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor