samuelszon Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 HAHAHAHA! Ansiktsprutten vid 0.37 var oförglömlig! HAHAHAHHAHA! 1:37 var ju bara för mycket. Tvåan är inte sämre :lol: Smileysarna säger allt. HAHAHA! Det var den bästa filmen jag sett på youtube! Fy fan! Jag höll på att missa skolan i morse! Var tvungen att se den om och om igen! Kunde inte sluta skratta! Hahahaha! Ni kanske inte märkte att jag faktisk länkade till alla tre filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Grill, någon?! Haha, fan vad skön snubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 http://youtube.com/watch?v=Sc_UHQJsdEo&...ted&search= Ta fram till 02.50 och lyssna på vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ni kanske inte märkte att jag faktisk länkade till alla tre filmer? Jo, därför gjorde jag tre smileys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 http://youtube.com/watch?v=Sc_UHQJsdEo&...ted&search= Ta fram till 02.50 och lyssna på vad han säger. Vad var kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vad var kul? Han sägert typ " I like to shit like this" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Grill, någon?! Haha, blocket goes humorzone? Haha, fan vad skön snubbe! Peter Apelgren heter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Haha, blocket goes humorzone? Peter Apelgren heter han. Håkan Ludwigson heter han.(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Håkan Ludwigson heter han.(?) Min farsa heter Håkan ludvigsson : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Min farsa heter Håkan ludvigsson : O Då kan vi väl inte annat än att konstatera att du har en rolig pappa utan ögonbryn och som har ont i snoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 SÅg detta i ett ElGiganten reklamblad för nåt tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Förstår inte det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Håkan Ludwigson heter han.(?) På riktigt heter han Peter Apelgren. Har varit med i t.ex. Rally, Pangbulle och ParasitTV. http://www.youtube.com/watch?v=NCcDvxhO1nQ...ted&search= SÅg detta i ett ElGiganten reklamblad för nåt tag sen Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 På riktigt heter han Peter Apelgren. Har varit med i t.ex. Rally, Pangbulle och ParasitTV. http://www.youtube.com/watch?v=NCcDvxhO1nQ...ted&search= Huh? Det är ju nokia headset men det står sony ericsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Ok, fattar nu. Redigerad 17 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 http://www.youtube.infamousx.com/v/Pyp4VajXWWY creepy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Redigerad 17 mars, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Började läsa Questionable Content idag, rekommenderas starkt. Skitkul Redigerad 17 mars, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Privatize it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Började läsa Questionable Content idag, rekommenderas starkt. Skitkul Välkommen till 2003. Jao, QC är grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts