Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

(Vilket innebär att.. När det inte funkar beror det på VS, när det funkar - så gör det så, tack vare mig!) ;)

Haha, så sant! Vi har sagt följande meningar många gånger i gruppen: "Undrar om det inte är något fel på processorerna, vi borde fråga handledaren om att få dem utbytta." "Det fungerar! Jag ändrade lite på den här funktionen bara."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag har sett den här många gånger och tänkt: Haha sådär är det ju faktiskt.

Men jag har själv aldrig stött på det någon gång i några av mina program. Förrän idag, hela dagens robottester kändes verkligen såhär idag. Så jag postar den, för skojs skull. biggrin_1182204_0.gif

the-essence-of-programming_1242817_0.png

hhaa rolit klipp ha en bra kvällg odnatt
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smart försäljningsknep!

Ja... Hon kommer alltid kunna hävda att det där berodde på hennes naivitet, men jag är också rätt säker på att det var ett PR-trick. Nu vet ju väldigt ånga via Twitter, Facebook och andra sociala medier att hon har släppt en ny skiva. Någonstans i Sverige sitter en reklambyrå och räknar sedlarna... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor