eXotic Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 (Vilket innebär att.. När det inte funkar beror det på VS, när det funkar - så gör det så, tack vare mig!) Haha, så sant! Vi har sagt följande meningar många gånger i gruppen: "Undrar om det inte är något fel på processorerna, vi borde fråga handledaren om att få dem utbytta." "Det fungerar! Jag ändrade lite på den här funktionen bara." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 (redigerad) Redigerad 30 november, 2012 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Haha, jag har sett den här många gånger och tänkt: Haha sådär är det ju faktiskt. Men jag har själv aldrig stött på det någon gång i några av mina program. Förrän idag, hela dagens robottester kändes verkligen såhär idag. Så jag postar den, för skojs skull. hhaa rolit klipp ha en bra kvällg odnatt 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 (redigerad) Odödlig klassiker - Konamis presskonferans @ E3 2010 Redigerad 2 december, 2012 av Jacker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Alltså, ibland undrar jag vem som väljer ut bilderna till Aftonbladets rubriker. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2012 Fuck yeah, jag skulle lätt hjälpa till med att spruta glasyr över hennes bakverk. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gOfOIQ5ayzI 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gOfOIQ5ayzI Gubben var helt klart coolast! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2012 Smart försäljningsknep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 Smart försäljningsknep! Ja... Hon kommer alltid kunna hävda att det där berodde på hennes naivitet, men jag är också rätt säker på att det var ett PR-trick. Nu vet ju väldigt ånga via Twitter, Facebook och andra sociala medier att hon har släppt en ny skiva. Någonstans i Sverige sitter en reklambyrå och räknar sedlarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 Undertaker = begravningsentreprenör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2012 Oh autocorrect, hur du får mig att framstå som sinnessjuk när jag skriver inköpslista: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67860_10151224684487961_588295669_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2012 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2012 Trean var ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2012 Trean var ju bäst! Hahaha ja, slutet är helt magiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts