Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Infomercials <3

QIRn7_1242183_3.gif

"Har du också tröttnat på att försöka ha femton grejer i händerna samtidigt, inklusive dukar, kandelabrar, fjärrkontroller och den mat du tänkt äta? INNOVATION från Tvins: Den unika sammansättningen av professionellt svarvade träfibrer håller uppe den vitala belastningsytan oavsett tid på dygnet. Den är lätt att rengöra, och när du får besök eller helt enkelt behöver golvytan till något annat, går det enkelt att demontera uppfinningen med hjälp av våra verktyg du får PÅ KÖPET om du ringer oss inom femton minuter. Sitt aldrig mera med blomkrukor, porslinsfigurer eller levande ljus i händerna när du vill titta på teve - tveka inte! Ring oss idag. Vår innovation har fått det futuristiska och unika namnet Bord."

Chunky_Oak_Dining_Table_140cm_1242198_1.jpg

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ordentlig dos självdistans från Microsofts sida skapar en rätt kul reklamfilm:

Oklar film, mac pekare fast han kör Windows, "nerladdning klar" ljud när han får meddelanden?

Det enda jag använder IE till är att ladda ner ny webbläsare. ^_^

Kommer fortfarande inte köra IE pga den reklamen, gillar inte fonten, annars är den ganska sexig med W8.

Cool film dock, men smutskastar dom inte andra webbläsar-användare?

Redigerad av Logiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag har sett den här många gånger och tänkt: Haha sådär är det ju faktiskt.

Men jag har själv aldrig stött på det någon gång i några av mina program. Förrän idag, hela dagens robottester kändes verkligen såhär idag. Så jag postar den, för skojs skull. :D

the-essence-of-programming_1242817_0.png

Så många gånger det där har hänt... Speciellt i Visual studio och liknande, där man inte alltid har full kontroll. (Vilket innebär att.. När det inte funkar beror det på VS, när det funkar - så gör det så, tack vare mig!) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor