Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Ledsen för offtopic. Just Humortråden envisas med att skippa vissa inlägg för mig. Jag trycker alltid på "gå till senast olästa"-knappen och det är ofta som jag hamnar längre ner på sidan än jag borde. Jag tror inte att det händer i någon annan tråd, men det gör det nästan varje gång i denna. Är det någon som känner igen det här?

Händer mig i en del trådar. Ofta är det för att det är stora bilder och YT-kliopp på sidan, vilket får webbläsaren att flyttas ner när de väl laddats.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för offtopic. Just Humortråden envisas med att skippa vissa inlägg för mig. Jag trycker alltid på "gå till senast olästa"-knappen och det är ofta som jag hamnar längre ner på sidan än jag borde. Jag tror inte att det händer i någon annan tråd, men det gör det nästan varje gång i denna. Är det någon som känner igen det här?

Genom att trycka på senaste-knappen laddas det senaste inlägget fram, men webbläsaren har inte letat upp alla sotra bilder och YT-klipp som finns på sidan, så du behöver trycka F5 för att ladda om sidan. Då har webbläsaren redan cachat objekten och det borde inte vara några problem att få fram precis rätt ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor