Aggee Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Har kanske postats tidigare, men detta måste vara den roligaste videon på länge. Vilka jävla muppar säger jag bara. 042-Unit! EDIT: Nu fungerar länken! Redigerad 14 mars, 2007 av Aggee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Har kanske postats tidigare, men detta måste vara den roligaste videon på länge. Vilka jävla muppar säger jag bara. 042 Unit! Fungerar inte. Men jag tror jag vet vilken du menar. Sorry, some required files are missing, if you intended to view a topic, it's possible that it's been moved or deleted. Please go back and try again. --- Edit: Edit2: StellHells första post. ja har tagit 88Hidden Package, flygit i 12Unique Jumps och klarat ca 50 uppdrag men hade bara ca. 50% klarat... va e de ja har missat som man får så mycket % ifrån... ville ba säga en sak till: :love: Vad kulle världen vara utan GTA III Redigerad 15 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 En utmärkt present till tjejen din: OhMiBod http://www.gadgetgarden.nl/OhMiBod1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Kanske inte såjätterolig men llite Fear faktory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 En utmärkt present till tjejen din: OhMiBod http://www.gadgetgarden.nl/OhMiBod1.jpg Haha, den har jag läst om. Vibrerar i takt med musiken, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag fick ett ultimatum på mailen idag av min kompis, och jag var bara tvungen att ladda upp på istheshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag fick ett ultimatum på mailen idag av min kompis, och jag var bara tvungen att ladda upp på istheshit! Haha, den var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Haha, den har jag läst om. Vibrerar i takt med musiken, va? Your right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Vad lider grabben av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Vad lider grabben av? HAHAHAHA! Ansiktsprutten vid 0.37 var oförglömlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Vad lider grabben av? HAHAHAHHAHA! 1:37 var ju bara för mycket. Tvåan är inte sämre Redigerad 15 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Vad lider grabben av? HAHAHAHHAHA! 1:37 var ju bara för mycket. Tvåan är inte sämre :lol: Smileysarna säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tvåan är inte sämre Hehe, det var den jag menade. Ansiktsprutten vid 0.37 är en riktig killer! --- GTAnytts chatt är rolig SlewME: "Du suger" till en kille är negativt qouad: Nja...vet inte det jag...bara blunda? SlewME: HAHA qouad: SlewME: Bara tanken skulle skrämt mig SlewME: haha qouad: let's? SlewME: fuck ? qouad: *unzip* SlewME: *går in i garderoben* qouad: Ah...attans, du som kom ut från den igår...gå inte in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=XkTTrPHT9gg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hehe, det var den jag menade. Ansiktsprutten vid 0.37 är en riktig killer! --- GTAnytts chatt är rolig Jag som såg de dära live. Gtanytt-chat is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hehe, det var den jag menade. Ansiktsprutten vid 0.37 är en riktig killer! --- GTAnytts chatt är rolig Mycket trevligt/roligt folk inne, får tacka för en trevlig afton allihopa som var lite aktiva Ses imorn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Vet.. denna är säker fett gammal. Men jag har suttit och skrattat åt den i typ 5 minuter snart, så jag tar och postar den här. Redigerad 15 mars, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 En mor stod i köket och kunde höra hur hennes son lekte med sin tågbana inne i vardagsrummet. Hon hörde honom säga: -Så har vi kommit till Malmö Central. Alla ni lata r**hål som ska av, se till att det går j**vligt snabbt SÅ VI KAN KOMMA VIDARE!!! Mamman blev chockad över vad hon hörde, och skyndade sig in till sonen. Vi använder verkligen inte sådant språk i detta hus! Gå upp på ditt rum och bli där i två timmar. Om du kan prata ordentligt när de två timmarna gått, kan du komma ner och leka med din tågbana igen. Efter två timmar kommer pojken ner igen, och sätter sig för att åter leka med tåget. Från köket hör mamman honom säga: -Till alla passagerare som nu stiger av vill jag säga tack för denna resa. Vänligen se till så att ni har alla era tillhörigheter med er. Jag vill samtidigt önska våra nya resenärer välkomna ombord. Vi kommer att göra vårt yttersta för att göra denna resa så behaglig som möjligt. Mamman ler stolt, och sonen fortsätter ... -OCH OM NÅGON AV ER IDIOTER ÄR SURA ÖVER ATT VI ÄR TVÅ TIMMAR FÖRSENADE, KAN NI GÅ UT OCH PRATA MED DEN FETA KÄRRINGEN I KÖKET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 En mor stod i köket och kunde höra hur hennes son lekte med sin tågbana inne i vardagsrummet. Hon hörde honom säga: -Så har vi kommit till Malmö Central. Alla ni lata r**hål som ska av, se till att det går j**vligt snabbt SÅ VI KAN KOMMA VIDARE!!! Mamman blev chockad över vad hon hörde, och skyndade sig in till sonen. Vi använder verkligen inte sådant språk i detta hus! Gå upp på ditt rum och bli där i två timmar. Om du kan prata ordentligt när de två timmarna gått, kan du komma ner och leka med din tågbana igen. Efter två timmar kommer pojken ner igen, och sätter sig för att åter leka med tåget. Från köket hör mamman honom säga: -Till alla passagerare som nu stiger av vill jag säga tack för denna resa. Vänligen se till så att ni har alla era tillhörigheter med er. Jag vill samtidigt önska våra nya resenärer välkomna ombord. Vi kommer att göra vårt yttersta för att göra denna resa så behaglig som möjligt. Mamman ler stolt, och sonen fortsätter ... -OCH OM NÅGON AV ER IDIOTER ÄR SURA ÖVER ATT VI ÄR TVÅ TIMMAR FÖRSENADE, KAN NI GÅ UT OCH PRATA MED DEN FETA KÄRRINGEN I KÖKET Hahahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 GTAnytts chatt är rolig HAHAHAHA xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts