RavenE Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 (redigerad) "#GrandTheftAutoTaughtMe" trendar på Twitter: ... that if you're being chased by the cops, they'll give up if you simply go in your house and 'log out' ... if I'm ever running low on health - "Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle". ... that once you're bored, you begin to drive normally and obey all the traffic lights. ... That you can Fall from a 4 story building, immediately stand up... then die ... that an Ambulance can run over like 7 people, just to save one guy. Redigerad 21 maj, 2012 av RavenE 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 ..och detta mina vänner, blir roligare ju fler man ser. Funny Horsie. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Episode #3 Tack, det var precis vad jag behövde för att inse att internet inte kommer leverera något idag heller. Jag rycker ur nätverkskabeln och börjar plugga istället. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 1: Jag vet inte om den här har varit uppe här tidigare. 2: Jag vet inte om Inception-skämt fortfarande ÄR roliga, det här är den första på flera månader jag har sett. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 Sorry om jag missat att denna postats! http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3961384_700b.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 Varför skulle någon posta den? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 Varför skulle någon posta den? Är du rödhårig? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 Är du rödhårig? Snarare att bilden saknade någon som helst humor. 9gag skit. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Området kring storkyrkan var avspärrat av polisen och när kusinen dök upp och begärde att parkera precis framför kyrksn blev det en livlig diskussion, denna klipptes bort av SVT. Innan det var uppenbart vem mannen var, och precis innan Norrmalms piketpolis skulle förhöra Jimmy med tårgas i sin piketbuss som saknar fönster... http://svenskbladet.se/kultur/index.php?alias=prinsessdopet_svt_morkade_westlings_raggarkusin.html#.T78jJ4P7AFw.facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Ginger = ingefära/rödhårig om man kanske inte förstod skämtet. Eller så är det bara jag som har seg natthumor... Det är jag som har seg natthumor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Ginger = ingefära/rödhårig om man kanske inte förstod skämtet. Eller så är det bara jag som har seg natthumor... Det är jag som har seg natthumor. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Den här tråden... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 http://i.imgur.com/h1Eho.jpg 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 Dude, förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts