Populärt inlägg Kebab Skrivet 10 maj, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Det satte då inte ribban högt för Norsk TV. Vore jag norsk medborgare så skulle jag illa kvickt göra en Breivik mot den norska TV-världen. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Det satte då inte ribban högt för Norsk TV. Vore jag norsk medborgare så skulle jag illa kvickt göra en Breivik mot den norska TV-världen. Jesus. Du måste verkligen vara den tråkigaste människan på jorden. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Jesus. Du måste verkligen vara den tråkigaste människan på jorden. Bara för att jag inte tycker att norska idioter som upprepar "Hold kjeften på deg" eller ifrågasätter varför en snygg tjej har hatt är roligt? O ja, Buzz Killington in da house. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Bara för att jag inte tycker att norska idioter som upprepar "Hold kjeften på deg" eller ifrågasätter varför en snygg tjej har hatt är roligt? O ja, Buzz Killington in da house.Fast, du vet, det här är inte första gången du sprider mens omkring dig i den här tråden... ... om du hajar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Fast, du vet, det här är inte första gången du sprider mens omkring dig i den här tråden... ... om du hajar. Well, that may be true, men precis som att ni kanske inte gillar allt som jag tycker är kul så kan jag ibland tycka att vissa saker ni postar i tråden är dynga. You feel me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg P-C Skrivet 10 maj, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 (redigerad) Det satte då inte ribban högt för Norsk TV. Vore jag norsk medborgare så skulle jag illa kvickt göra en Breivik mot den norska TV-världen. Lika hjärtvärmande som: Dessa människor får mig på allvar att vilja mörda folk. De får mig seriöst att vilja bli en ordentlig seriemördare som plockar dessa grovt underintelligenta människor en efter en enbart för att göra en tjänst. Ibland vill jag inte ens ta de en efter en, då vill jag bara rada upp alla mot en vägg och ha ihjäl alla på en gång. Jag vet att det låter brutalt och jag vet inte om jag själv har någon störning men jag vill, på heligaste allvar, döda. Dessa människor väcker en blodlust i mig som miljoner pung-sparkar inte kan, den sjukaste förnedring kan inte ens göra mig så blind av ilska. Så kom ihåg det, den dagen det faktiskt knäpper för mig och jag börjar döda folk, för just nu känns det ganska relevant, så är det till 100% dessa förödmjukande korkade ”människors” fel. Redigerad 10 maj, 2012 av P-C 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 (redigerad) Haha, lite väl hårt eller? Redigerad 10 maj, 2012 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Det satte då inte ribban högt för Norsk TV. Vore jag norsk medborgare så skulle jag illa kvickt göra en Breivik mot den norska TV-världen. Du är ju för fan inte klok. Bara för att TV2-kollektivet river upp sjukt mycket mer bag än vad du gjort i någon av dina låtar hittills så ger det dig inte anledning att bete dig som ett kioskmongo. Sluta med det här "jag kommer på allvar döda folk"-tramset, det är inte kul och troligtvis olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 Tihi! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=RcVjlKiWt7Y 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Du är ju för fan inte klok. Bara för att TV2-kollektivet river upp sjukt mycket mer bag än vad du gjort i någon av dina låtar hittills så ger det dig inte anledning att bete dig som ett kioskmongo. Sluta med det här "jag kommer på allvar döda folk"-tramset, det är inte kul och troligtvis olagligt. Haha ja och sluta blanda så mycket engelska i svenskan. It sucks. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Haha, herregud.. Nåja, jag hittade en rolig glass iaf. Vettefan vad GB tänkte när domn släppte den. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Haha, herregud.. Nåja, jag hittade en rolig glass iaf. Vettefan vad GB tänkte när domn släppte den. Antagligen tänkte dom att de ville göra en glass som kan säljas till HBT-demografin. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Golden Gaytime (Cookie Crumble in New Zealand) is an iconic ice-cream, made and distributed by the Streets confectionery company in Australia, and first released in the 1960s. It is a toffee and vanilla ice-cream dipped in chocolate and wrapped in honeycomb biscuits, on a wooden pop-stick. Its name has survived intact despite the possible homosexual connotations in modern decades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Mange Makers har släppt nytt btw. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 Mange Makers har släppt nytt btw. http://www.youtube.c...h?v=ybYqfqHZQ0w "Den é najs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 (redigerad) edit kanske faller XERSIZE i smaken XD Redigerad 11 maj, 2012 av Maimstream 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts