Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Bara för att jag inte tycker att norska idioter som upprepar "Hold kjeften på deg" eller ifrågasätter varför en snygg tjej har hatt är roligt? O ja, Buzz Killington in da house.
Fast, du vet, det här är inte första gången du sprider mens omkring dig i den här tråden...

... om du hajar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast, du vet, det här är inte första gången du sprider mens omkring dig i den här tråden...

... om du hajar.

Well, that may be true, men precis som att ni kanske inte gillar allt som jag tycker är kul så kan jag ibland tycka att vissa saker ni postar i tråden är dynga. You feel me?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det satte då inte ribban högt för Norsk TV. Vore jag norsk medborgare så skulle jag illa kvickt göra en Breivik mot den norska TV-världen.

Du är ju för fan inte klok. Bara för att TV2-kollektivet river upp sjukt mycket mer bag än vad du gjort i någon av dina låtar hittills så ger det dig inte anledning att bete dig som ett kioskmongo. Sluta med det här "jag kommer på allvar döda folk"-tramset, det är inte kul och troligtvis olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju för fan inte klok. Bara för att TV2-kollektivet river upp sjukt mycket mer bag än vad du gjort i någon av dina låtar hittills så ger det dig inte anledning att bete dig som ett kioskmongo. Sluta med det här "jag kommer på allvar döda folk"-tramset, det är inte kul och troligtvis olagligt.

Haha ja och sluta blanda så mycket engelska i svenskan. It sucks.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Golden Gaytime (Cookie Crumble in New Zealand) is an iconic ice-cream, made and distributed by the Streets confectionery company in Australia, and first released in the 1960s. It is a toffee and vanilla ice-cream dipped in chocolate and wrapped in honeycomb biscuits, on a wooden pop-stick.

Its name has survived intact despite the possible homosexual connotations in modern decades.

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor