eXotic Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Den riktige "Good guy Greg". Vad säger han i slutet? Det absolut sista som sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Vad säger han i slutet? Det absolut sista som sägs? Vild chansning: "With the money I'm going to respray my yacht" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Vild chansning: "With the money I'm going to respray my yacht" Ja, det stämmer nog, och det passar också till den fattiga killens reaktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Den riktige "Good guy Greg". Haha nu kommer jag igen... Jag fattar inte riktigt logiken här. Vänstra killen säger att han skall ta stjäla, för att sedan dela med flinten. (detta för att han inte litar på flinten?). Flinten tvekar men gör sedan som den fete säger, tar delar. Då har den feta även han tagit dela. Oavsett om den fete hade stjäla, eller dela så hade resultatet blivit detsamma. Så var är logiken i det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 (redigerad) Haha nu kommer jag igen... Jag fattar inte riktigt logiken här. Vänstra killen säger att han skall ta stjäla, för att sedan dela med flinten. (detta för att han inte litar på flinten?). Flinten tvekar men gör sedan som den fete säger, tar delar. Då har den feta även han tagit dela. Oavsett om den fete hade stjäla, eller dela så hade resultatet blivit detsamma. Så var är logiken i det hela? Han ger flintisen en enda chans till att få pengar. När han säger att han kommer välja stjäla, så ger han flintisen två alternativ. 1. Välj också stjäl, så får ingen pengarna. 2. Välj dela och hoppas på att han håller sitt ord. Det här är det enda alternativet som kan ge honom pengar. Den "fete" tvingar alltså flintisen att välja dela om han vill ha en chans på pengarna. Edit: Han manipulerade alltså flintisen, så han var säker på att denne skulle ta dela. Innan han själv gjorde det. Redigerad 22 april, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Detta är också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Detta är också kul Usch hatar såna där pengaprogram, visar bara hur äcklig världen är. Bara massa girighet och själviskt tänkande usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 wtf 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Hahahaha vad i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Usch hatar såna där pengaprogram, visar bara hur äcklig världen är. Bara massa girighet och själviskt tänkande usch.Du är ju helt skev. Såg en gif för en stund sedan, och du är ungefär lika skev som den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 (redigerad) Du är ju helt skev. Såg en gif för en stund sedan, och du är ungefär lika skev som den: Fett vad snett att du tycker att jag är skev mannen. Redigerad 22 april, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Han ger flintisen en enda chans till att få pengar. När han säger att han kommer välja stjäla, så ger han flintisen två alternativ. 1. Välj också stjäl, så får ingen pengarna. 2. Välj dela och hoppas på att han håller sitt ord. Det här är det enda alternativet som kan ge honom pengar. Den "fete" tvingar alltså flintisen att välja dela om han vill ha en chans på pengarna. Edit: Han manipulerade alltså flintisen, så han var säker på att denne skulle ta dela. Innan han själv gjorde det. Men samtidigt kunde flintisen köra hårt mot hårt och sagt lika dant. JAG hade gjort det. Jag hade inte litat på den fete. jag hade sagt JAG tar stjäl, DU, tar dela. Så får JAG pengarna och delar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Men samtidigt kunde flintisen köra hårt mot hårt och sagt lika dant. JAG hade gjort det. Jag hade inte litat på den fete. jag hade sagt JAG tar stjäl, DU, tar dela. Så får JAG pengarna och delar sedan. Ja, men nu sa han ju inte så. Alltså kände han sig säker på att kunna ta dela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2012 (redigerad) Fel tråd! ffs Redigerad 23 april, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Jacker Skrivet 24 april, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 Ahh Notch <3 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 Ahh Notch <3 Så rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts