sealteam669 Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Lol, cp lärare. Jag skulle aldrig ta upp det som jag inte har haft ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök. Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA" Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!" Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET" Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!" Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne. Men samtidigt var det lite kul ochså. Ha....ha. Fint stavat också. Redigerad 13 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök. Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA" Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!" Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET" Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!" Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne. Men samtidigt var det lite kul ochså. Haha, det blev faktiskt ganska kul eftersom att du stavade sämre än någon som är 10 år Har fetmarkerat alla stavfel, fortfarande så återstår det att lägga till skiljetecken m.m. Redigerad 13 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Haha, det blev faktiskt ganska kul eftersom att du stavade sämre än någon som är 10 år W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Vi GTA gamers blir bara yngre och yngre. Förstör vååra järnor genåm att spela för myket grant teft aoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök. Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA" Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!" Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET" Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!" Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne. Men samtidigt var det lite kul ochså. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Why must i cry Ett seriöst försök till en balad av någon jamaikan men ack så misslyckat! Bwahaha! Jag älskar duschscenerna. "Ohhh, Why must i cryyy!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök. Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA" Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!" Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET" Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!" Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne. Men samtidigt var det lite kul ochså. Hållde Vafan hade du i svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Why must i cry Ett seriöst försök till en balad av någon jamaikan men ack så misslyckat! Den stog varm på senaste lanet. Diggar skummscenen. "Kiiiiiiill meeeee..." Redigerad 13 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 What ska man säga mer än LOLZ! http://www.glumbert.com/media/sesamestreet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Eddie Izzard är fan gud http://www.youtube.com/watch?v=TjC3R6jOtUo http://www.youtube.com/watch?v=DiFq_nk8pE0...ted&search= http://www.youtube.com/watch?v=4K9811LaivA...ted&search= Redigerad 14 mars, 2007 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Bästa GTA-spelet hittills? Iofs bara en mod till Vice City, men ändå. Redigerad 14 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Bästa GTA-spelet hittills? Iofs bara en mod till Vice City, men ändå. Haha. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Haha, det blev faktiskt ganska kul eftersom att du stavade sämre än någon som är 10 år Har fetmarkerat alla stavfel, fortfarande så återstår det att lägga till skiljetecken m.m. Du glömde att markera "ochså" (också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Du glömde att markera "ochså" (också) Och skit arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Editerade min post 4 gånger för att jag inte hittade alla fel de andra gångerna, förstod att jag hade missat grejer. @The_go, hittar inte ens "ochså" i texten. >.< Redigerad 14 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Editerade min post 4 gånger för att jag inte hittade alla fel de andra gångerna, förstod att jag hade missat grejer. @The_go, hittar inte ens "ochså" i texten. >.< Sista ordet. "Men samtidigt var det kul ochså". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Haha! Roligast på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Dave Chapelle- Black Bush Georg Bush om han vore färgad. Bästa repliken: Reporter: Are you sure? Black Bush: Yes im sure bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Kanske postad förr. Dave chapelle FTW! It's the nigga family! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts